Legend Boucles de Spa 2010 (20/02)

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor bveen » ma feb 22, 2010 20:00

Mjah, beetje raar verhaal :?. Maar na vorig jaar 16e (?) nu 12e... Van harte gefeliciteerd! Echt enorm knap!
bveen

Berichtdoor Berto » ma feb 22, 2010 22:29

OPEL RALLY schreef:Verder wil ik onze eigen Götz & Berto bedanken, voor het 3 keer afremmen en knipperen met de lichten door onze aanmoedigingen, om ons als bedankje nog een lekkere slipper te geven in een hairpin. Geeft niet heren, van de 80, 90 zijn er maar 2 handen vol goed gegaan in de hairpin ( RT Paradis ) :wink:

We hebben ons best gedaan, maar we hadden geen tractie.
Wat wil je ook met 1700 kg, standaard auto, straat- (winter)-bandjes en een automaat.
Vooral remmen downhil naar een hairpin was elke keer een verassing.
We hebben wel veel plezier gehad en daar gaat het ons om.
Hier en daar een dronken lor op de proef tegengekomen waar je dan maar zo ongeveer omheen moet sturen, maar verder een GEWELDIGE sfeer en een geweldig publiek.
Ondanks een deukje op de eerste proef weinig echte problemen gehad tot de laatste keer de Clementine.
Halverwege remmen op een ijsplaat, de auto slaat af, we kregen hem niet meer aan de praat, tot een vriendelijke official met La Panda ons heeft overgestart en we de proef konden afrijden.
Daarna startte Bennie als vanouds.
Waarschijnlijk een massa probleem, nadat we er een achterlicht en een verstraler hebben uitgereden.
Voor de vierde keer deze wedstrijd en weer geweldig.
Volgens jaar, als het aan mij ligt zeker weer!!!!
Sommige mensen zouden het fijn vinden om met hun mond vol tanden te staan...... :mrgreen:
Berto

Berichtdoor Red_Spike » zo feb 28, 2010 14:36

Mijn foto's zijn vandaag geplaatst op Rally-web.nl de site is volledig vernieuwd (meeste onderhuids) zodat het nieuwe seizoen fris gestart kan worden.

Mijn foto's zullen vanaf dit seizoen ook te zien zijn op autosportnieuws.be een grote belgische autosport site met veel contacten binnen de vele verschillende takken van autosport.
Elke dag up-to-date nieuws van al deze takken en dus ook sinds dit jaar Nederland rally nieuws.

Mocht een team de persberichten ook op deze site willen laten verschijnen, met foto, neem dan even met mij contact op.
Red_Spike

Vorige

Keer terug naar Wedstrijden