arnebret wrote:
Golf en HART 106 helemaal correct. Er moeten dus meer van dat soort maxi/kitcar zaken komen.
Als jij de kip zoekt, doe ik 't ei.
Met jonge coureurs
Waarom ?
en op uitdagendere proeven. Het lijkt alsof het HART team het enige is dat daaraan voldoet (zonder die proeven uiteraard). Ik ben misschien een beetje beinvloed in die mening omdat ik zelf op die HTS zit, maar het feit blijft: rally in nl moet en kan veel beter.
Als je zelf op die HTS zit, heb je toegang tot een schat aan informatie. Als je die informatie eens tot je door zou laten dringen, zou je niet dit soort ongenuanceerde en opruiende meningen uiten.
Want ondanks jouw gezever denk ik dat wij het in Nederland behoorlijk goed voor elkaar hebben.
Andere proeven zijn onmogelijk, enerzijds door de aard van de wegen, anderzijds, en vooral, door de vergunningenproblematiek.
Er zijn genoeg deelnemers met absoluut mooi materiaal, elk jaar komen er weer hagelnieuwe auto's bij.
Maar als jij een manier weet waarop we allemaal met een kitcar kunnen rijden, dan hoor ik dat graag. Want je levert wel een hoop kritiek, maar een serieuze oplossing bied je niet.