frans-jaap moree schreef: welk SD-kaartjel
Sjeik1981 schreef:frans-jaap moree schreef: welk SD-kaartjel
Daarbij moet je even uitzoeken of je laptop/computer wel SC hc kan lezen. Mijn laptop is 3 of 4 jaar oud en kan gèèn SDhc lezen en daarom ben ik dus ongeveer verplicht om gewoon SD te gebruiken. Gebruik dan wel de snelste 2GB kaarten welke ik kan krijgen en neem er dan ook een aantal mee. Meestal wissel ik per KP van kaartje met een lockje erop kan je ook niets gebeuren...
Sjeik1981 schreef:frans-jaap moree schreef: welk SD-kaartjel
Daarbij moet je even uitzoeken of je laptop/computer wel SC hc kan lezen. Mijn laptop is 3 of 4 jaar oud en kan gèèn SDhc lezen en daarom ben ik dus ongeveer verplicht om gewoon SD te gebruiken. Gebruik dan wel de snelste 2GB kaarten welke ik kan krijgen en neem er dan ook een aantal mee. Meestal wissel ik per KP van kaartje met een lockje erop kan je ook niets gebeuren...
DvM schreef:Ik fotografeer meestal met een oud Sigma 70-300 4.5-5.6 objectief (op een Sony A700).Heeft iemand een idee wat er verandert als ik een Sigma70-200/2.8 II APO EX DG MACRO HSM aanschaf.
De optische kwaliteit zal wel beter zijn maar ik ben vooral beniewd naar de HSM werking. Als ik op high speed fotografeer zijn nu niet alle foto's echt scherp. Zal dat met een HSM wel zo zijn?
En heeft zo'n grote frontlens meer (of juist minder) last van flair nu de auto's steeds verlichting voeren?
Is er al iemand met ervaring met deze lens?
DvM schreef:iemand een idee wat er verandert als ik een Sigma70-200/2.8 II APO EX DG MACRO HSM aanschaf.
Als ik op high speed fotografeer zijn nu niet alle foto's echt scherp. Zal dat met een HSM wel zo zijn?
En heeft zo'n grote frontlens meer (of juist minder) last van flair nu de auto's steeds verlichting voeren?
Is er al iemand met ervaring met deze lens?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast