De nacht van vrijdag op zaterdag is er ook kans op droge sneeuw.
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
frans-jaap moree schreef:Is heb enorm veel zin in zaterdag, maar ik ben bang dat het weer erg tegen gaat zitten. De NOS geeft nu al 80% kans op neerslag op.![]()
pedduhwick schreef:frans-jaap moree schreef:Is heb enorm veel zin in zaterdag, maar ik ben bang dat het weer erg tegen gaat zitten. De NOS geeft nu al 80% kans op neerslag op.![]()
Wordt het een mooi blij dat ik glij spektakel, van mij mag de sneeuw vallen:D (zins wanneer bestaat er droge sneeuw:?:)
Sjeik1981 schreef:Denk het ook, maar hoop wel op droog weer. Bij regen en eventueel (natte) sneeuw ben ik er waarschijnlijk niet bij.
Heb zo`n hekel aan regen en nattigheid en mijn camera ook trouwens
pedduhwick schreef:frans-jaap moree schreef:Is heb enorm veel zin in zaterdag, maar ik ben bang dat het weer erg tegen gaat zitten. De NOS geeft nu al 80% kans op neerslag op.![]()
Wordt het een mooi blij dat ik glij spektakel, van mij mag de sneeuw vallen:D (zins wanneer bestaat er droge sneeuw:?:)
astra driver schreef:pedduhwick schreef:frans-jaap moree schreef:Is heb enorm veel zin in zaterdag, maar ik ben bang dat het weer erg tegen gaat zitten. De NOS geeft nu al 80% kans op neerslag op.![]()
Juig maar niet te hard.... ik ga niet van start als er te veel sneeuw ligt en denk ook andere met mij
Rallyfanaat schreef:Sjeik1981 schreef:Denk het ook, maar hoop wel op droog weer. Bij regen en eventueel (natte) sneeuw ben ik er waarschijnlijk niet bij.
Heb zo`n hekel aan regen en nattigheid en mijn camera ook trouwens
wat is dat nou weer voor instelling![]()
een echte fan blijft staan met regenpak en/of paraplu.
voor de camera hebben ze van die soort zakken toch??
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 18 gasten