OVD Groep Rallysprint, Veenendaal en Ede

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor TWENGELTJE » wo maart 03, 2010 21:12

astra driver schreef:
pedduhwick schreef:
frans-jaap moree schreef:Is heb enorm veel zin in zaterdag, maar ik ben bang dat het weer erg tegen gaat zitten. De NOS geeft nu al 80% kans op neerslag op. :?
De nacht van vrijdag op zaterdag is er ook kans op droge sneeuw.

Wordt het een mooi blij dat ik glij spektakel, van mij mag de sneeuw vallen:D (zins wanneer bestaat er droge sneeuw:?: :P)

Juig maar niet te hard.... ik ga niet van start als er te veel sneeuw ligt en denk ook andere met mij :cry:

Das dan wel jammer van die € 300, want die krijg je daarom niet terug hoor
TWENGELTJE

Berichtdoor Sponsor » wo maart 03, 2010 21:15

liever 300 weggooien dan 5000 om een boom 8)
http://www.hetgroenerallyteam.nl ......bezoek onze NIEUWE RALLYSITE...en geef je url door voor de LINK pagina
Sponsor

Berichtdoor astra driver » wo maart 03, 2010 21:23

Sponsor schreef:liever 300 weggooien dan 5000 om een boom 8)

Ben ik helemaal met je eens Will
(mooie kleuren op je auto :D zag ik op therallysite :wink: )
astra driver

Berichtdoor h.beek922 » wo maart 03, 2010 21:29

StevenK schreef:In de ene lokale krant vandaag een groot verhaal van ontevreden aanwonenden, in de andere lokale krant een grote advertentie van de OVD rallysprint.

De man gesproken in de krant weet alleen niet waar hij over praat.
K hoop dat het geen gevolgen krijgt.
h.beek922

Berichtdoor Ned rally » wo maart 03, 2010 22:04

Is dat artikel ook op internet te lezen?
Ned rally

Berichtdoor astra driver » wo maart 03, 2010 22:19

Ned rally schreef:Is dat artikel ook op internet te lezen?

waarschijnlijk op edesepost.nl :wink:
astra driver

Berichtdoor Jack the Slipper » wo maart 03, 2010 22:32

Grootste onzin die er is. Heb zelf daar het rondje gelopen om om toestemming te vragen. Was verplichting van de gemeente om ALLE aanwonenden persoonlijk te vragen of ze geen bezwaar hadden. De MAC had daar geen bezwaar tegen ondanks dat het veel uren heeft gekost. De hele buurt heeft tegen ons gezegd dat deze meneer hun om een "tegen de rally handtekening" had gevraagd maar dat niemand die wilde zetten. Ik heb het hier over minstens 40 adressen. Iedreen heeft genoten vorig jaar en vind het fijn dat we dit jaar later starten om hun terwille te zijn met hun bereikbaarheid. Er zitten daar ook een paar bedrijven namelijk.

En nu rept de krant over "dat meneer de woordvoerder is van de hele buurt"? Daar zet ik wel meer dan 5 ????? bij!! Dat wij naar niemand geluisterd hebben?

Normaal reageer ik niet op dit soort berichtgeving maar dit is mij persoonlijk wel erg in het verkeerde keelgat geschoten. Vandaar deze reactie en korte uitleg. Meer zal ik er niet over zeggen want dat kost veel te veel negatieve energie.

Ik gebruik liever mijn energie om leuke dingen te doen. Zoals zaterdag een fantastisch evenement mee te maken. We hebben een prachig startveld, veel vrijwillgers en officials die zeer gemotiveerd zijn en teams die zin hebben om het seizoen af te trappen.

Daar gaan we voor.
Echte mannen eten geen honing, die kauwen op bijen!
Jack the Slipper

Berichtdoor Berto » wo maart 03, 2010 23:19

Kom op zeg.
Wij zijn ook gewoon de proeven met sneeuw gestart in Spa op gewone winterbanden, met een automaat en 1700 kg aan boord.
Is best te doen, alleen bergop ging wat moeilijk, maar daar heb je hier geen last van.
Het is juist fun in de sneeuw!!En wat doe je liever: een dag lol hebben in de sneeuw of je inschrijfgeld weggooien?
(ik wist het wel)

Dit is mijn persoonlijke mening, een ieder moet het voor zichzelf beslissen....
Sommige mensen zouden het fijn vinden om met hun mond vol tanden te staan...... :mrgreen:
Berto

Berichtdoor ijsbeer » do maart 04, 2010 0:21

Ben het met je eens Berto.
Maar goed, dat is natuurlijk aan de rijder om dit te beslissen.
Denk dat je tijdens zo'n dag gigantisch veel ervaring opdoet al ga je niet hard.
ijsbeer

re

Berichtdoor MartijnB » do maart 04, 2010 0:53

is een Groep A Astra zo goeiekoop :lol: :lol: :lol:
MartijnB

Berichtdoor rallyfreak1 » do maart 04, 2010 8:28

ijsbeer schreef:Ben het met je eens Berto.
Maar goed, dat is natuurlijk aan de rijder om dit te beslissen.
Denk dat je tijdens zo'n dag gigantisch veel ervaring opdoet al ga je niet hard.

juist en dan onder het motto beter laat dan nooit.

Maar wel weer puntjes gehaald :wink:
rallyfreak1

Berichtdoor Roger en Jolanda » do maart 04, 2010 8:45

Jack the Slipper schreef:Grootste onzin die er is. Heb zelf daar het rondje gelopen om om toestemming te vragen. Was verplichting van de gemeente om ALLE aanwonenden persoonlijk te vragen of ze geen bezwaar hadden. De MAC had daar geen bezwaar tegen ondanks dat het veel uren heeft gekost. De hele buurt heeft tegen ons gezegd dat deze meneer hun om een "tegen de rally handtekening" had gevraagd maar dat niemand die wilde zetten. Ik heb het hier over minstens 40 adressen. Iedreen heeft genoten vorig jaar en vind het fijn dat we dit jaar later starten om hun terwille te zijn met hun bereikbaarheid. Er zitten daar ook een paar bedrijven namelijk.

En nu rept de krant over "dat meneer de woordvoerder is van de hele buurt"? Daar zet ik wel meer dan 5 ????? bij!! Dat wij naar niemand geluisterd hebben?

Mijn ervaring is dat je niet met dit "soort"mensen moet gaan vechten ook al ben je zo geirriteerd, weet je wat je moet doen Jack stap in de auto en geef die man een bos bloemen of een dagje (de 6e) weg namens .......alles wat rallyrijd in nederland. Met de boodschap sorry voor de overlast zorg wel voor een fototje en een redactioneel stukje :wink:
:shock: 8) www.rallyteamvandesande.nl
niet geremd door enige vorm van kennis
Roger en Jolanda

Berichtdoor mantaboy » do maart 04, 2010 9:02

Winterbanden aangeboden, zolang ik de velgen en banden maar redelijk onbeschadigd terug krijg. Moet namelijk nog wel thuis kunnen komen. :wink:

Hopelijk koud en sneeuw, dat is voor iedereen genieten.
www.bebocars.nl --> In de nieuwe teamkleuren.
mantaboy

Berichtdoor Red_Spike » do maart 04, 2010 9:09

Ziet er goed uit

Van mij mag er wel sneeuw vallen hoor, uniek in Nederland (de laatste jaren dan).

Wordt door het verkennen niet bijna alles weg gereden? En als mensen bang/voorzichtig zijn, zou ik iemand de weg opsturen met een potje zout :wink:
Red_Spike

Berichtdoor Wim » do maart 04, 2010 9:35

Als je nog meer sneeuw wil dan er de afgelopen winter al gevallen is, kan je beter in het hoge Noorden gaan wonen of in een skigebied. :roll: Zoveel gaten en putten in het wegdek is echt niet meer normaal!

Red_Spike: Lever jij zout gratis? Hier in België is er geen zout meer.

Laat het maar bij regen blijven, bij sneeuw of ijzel zullen er sommige teams niet starten. Niet iedereen geniet bij sneeuw hoor. Er is namelijk een grote kans dat je dezelfde dag ijzel krijgt.
Wim

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden