OVD Groep Rallysprint, Veenendaal en Ede

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor kraats » ma maart 08, 2010 9:50

Het lijkt me handig wanneer individuen binnen de organisatie even niet te veel reageren. Misschien is het handig om eerst intern organisatie overleg te hebben en vervolgens met een officiele verklaring naar buiten te komen.
Greetz Theo,
Vroeger.... Toen de lucht schoon was en de sex vies...
Bougie verwijdert op verzoek van een aantal mensen met overdreven ingestelde virusscanners....
kraats
Lid van een team

Berichtdoor Jack the Slipper » ma maart 08, 2010 9:51

Inderdaad Theo.
Echte mannen eten geen honing, die kauwen op bijen!
Jack the Slipper

Berichtdoor mantaboy » ma maart 08, 2010 9:59

Theo, dat lijkt me ook beter alleen is het kwaad al geschied doordat er hier informatie gegeven word door een persoon die nu als organisatie/woordvoerder gezien word. Misschien handig als deze persoon zich even duidelijk opsteld richting de lezers hier en er dan na intern overleg snel een officieel persbericht komt wat een einde maakt aan alle roddels die nu de rondte gaan.

Dat verdient een organisatie zeker niet!!!
www.bebocars.nl --> In de nieuwe teamkleuren.
mantaboy

Berichtdoor Nbakker » ma maart 08, 2010 11:32

StevenK schreef:Van www.politie.nl:
Edenaren aangehouden
Publicatiedatum: 7-3-2010 13:34:10

DE KLOMP - Een 23-jarige Edenaar is zaterdagavond 6 maart aangehouden. Hij wordt verdacht van mishandeling. Daarnaast werd ook een andere 23-jarige Edenaar aangehouden. Hij zou zich met de aanhouding van zijn plaatsgenoot hebben bemoeid. Een en ander speelde zich af op de Pakhuisweg in De Klomp.

De politie kreeg die avond een melding dat er ruzie was in de genoemde plaats. Agenten gingen er naar toe en werden door een omstander op de hoogte gebracht van een mishandeling van een 36-jarige inwoner van Hoog Hexel. Deze persoon zou hebben gezien dat een man (naar later bleek de 23-jarige Edenaar) een vrouw zou hebben mishandeld. Hij sprak de man hierop aan en zou vervolgens zelf tegen de grond zijn geduwd en in het gezicht zijn geslagen. Hierbij raakte hij gewond en moest per ambulance naar het ziekenhuis worden vervoerd. De Edenaar was nog aanwezig en kon worden aangehouden.
De andere 23-jarige Edenaar zou zich met de aanhouding hebben bemoeid. Zo zou hij tegen een agent hebben geduwd. De agenten wilden ook deze Edenaar aanhouden, maar de man verzette zich. Na aanhouding bleek deze persoon een busje peperspray bij zich te hebben. Wie de mishandelde vrouw is, is nog niet duidelijk.
(025311/025308)

voor nadere informatie:
Persloket Bureau Communicatie
Politie Gelderland-Midden
026 376 3053

Mooi dat er hier geen woord over de rally word gerept. Zo word de rally in iedergeval niet in kwaad daglicht gesteld.
Nbakker

Berichtdoor Jack the Slipper » ma maart 08, 2010 11:33

Bij deze wil ik de raad van Theo en Jean-Pierre opvolgen. Ik heb mij schijnbaar mee laten slepen in mijn emoties en zaken geschreven die op dit moment niet handig zijn.

Voor alle duidelijkheid: ik ben niet de officiële woordvoeder van de organisatie. Ik stuur persberichten door naar de lokale media en onderhoud verder contact met deze media. Ook heb ik het ontwerpen en aanmaken van het drukwerk begeleid. Allemaal zaken richting de buitenwereld.

Dat ik hier op het forum actief ben in dit topic heeft daar natuurlijk zijdelings wel mee te maken maar mijn postings zijn zeker niet bedoeld als “officieel en vanuit het hart van de organisatie”. Daar waar ik kon heb ik mensen geholpen en vragen die via PB bij mij kwamen heb ik of beantwoord of doorgestuurd naar de mensen die daarvoor verantwoordelijk waren. Steeds op persoonlijke titel.

So far so good.

Na afloop van de rallysprint is her en der commotie ontstaan over uitloop van start KP1, zaken die niet goed geregeld zouden zijn, vechtpartijen die voorkomen hadden kunnen worden enzovoort. Door mij met deze discussies te bemoeien, achteraf niet handig realiseer ik mij nu, heb ik de schijn op mij geladen dat ik de officiële spreekbuis van de organisatie ben. Dat is dus pertinent NIET zo. Ik heb gereageerd op persoonlijke titel. Wellicht te snel en wat door emoties meegesleept maar op persoonlijke titel.

Als ik hierdoor bepaalde verwachtingen heb geschapen dan vind ik dat zeer vervelend en wil mij daarvoor dan ook verontschuldigen. Mochten er officiële mededelingen vanuit de organisatie op hun website geplaatst worden dan zal ik, zoals ik steeds gedaan heb, deze hier melden.

Jacko Morren
Ede
Echte mannen eten geen honing, die kauwen op bijen!
Jack the Slipper

Berichtdoor Wolter » ma maart 08, 2010 11:53

Ook geweest en alleen KP1 en KP3 gezien. Toen vinden we het na het lange wachten, de kou en de minder inspirerende omgeving wel genoeg geweest.

Pluspunten:
- Timo vd Marel: overal erg snel. De hairpin op KP3 nam hij perfect: een van de weinigen die sneller de bocht uitkwam dan erin ging en ook bijv de laatste bocht van KP3 voor de finish echt op het randje nam.
- Jan Nijhof: Overal erg dwars met hoge snelheid.
- Vader en zoon Van Dijk: voorheen in de E30 kwam het er misschien wat minder uit, maar de nieuwe BMW is echt een aanwinst. Heeft me bij iedere doorkomst positief verbaasd! :)

En over organisatorische zaken is al veel gezegd, en terecht. Het is duidelijk dat er meer dan een ding niet helemaal gesmeerd liep. Ben nog niet eerder bij deze sprint geweest, maar de volgende keer volg ik vanaf een afstand wel of ik het jaar daarop misschien weer een kijkje kom nemen.
Laatst bijgewerkt door Wolter op ma maart 08, 2010 13:17, in totaal 1 keer bewerkt.
Wolter

Berichtdoor RobinV-Rally » ma maart 08, 2010 12:08

Ik was er niet wegens ziekte, maar ga volgend jaar wel proberen te komen! Aardig wat filmpjes en foto's gezien, mooie beelden! :D Hard over industrieterreinen, jammer dat ik er niet bij was, next time better ;)
RobinV-Rally
Rallynieuws uit binnen en buitenland
www.robinv-web.nl
RobinV-Rally

Berichtdoor Kees van Ginneke » ma maart 08, 2010 12:19

Het was koud. erg koud, we moesten lang op de deelnemers wachten, maar we hebben met z'n allen toch ook heel veel moois gezien.
Ik tenminste wel.
De organisatoren bedankt om ook in deze moeilijke tijden toch maar weer een wedstrijd in elkaar te zetten waar veel mensen, deelnemers en kijkers van kunnen genieten. De fouten goed evalueren en volgend jaar weer gewoon rijden in Ede/Veenendaal.

Verzoek voor Joost Kusters: in Emmeloord graag de andere uitlaat weer onder de Legacy!
Kees van Ginneke

Berichtdoor rallyfreak1 » ma maart 08, 2010 12:22

via deze weg wil ik ieder bedanken die ons aangemoedigd en geholpen heeft.
ondanks de vertraging hebben we giga schik gehad en een top weekend.
We zijn nog kapot :oops:
rallyfreak1

Berichtdoor ijsbeer » ma maart 08, 2010 12:22

Nog meer herrie Kees? :)

In de auto is het al niet uit te houden zonder Peltor's.
ijsbeer

Berichtdoor Kees van Ginneke » ma maart 08, 2010 12:29

Een beetje herrie is toch niet zo erg. Dan is er niemand van de officials die zijn fluit nodig heeft om te waarschuwen dat er iets aan komt.

"Loud Pipes Save Lives"
Kees van Ginneke

Berichtdoor Dirk van Ginneke » ma maart 08, 2010 12:32

Verzoek van Kees: wordt aan gewerkt
met vriendelijke groet,

Dirk van Ginneke - Kusters Rallying website

Afbeelding
Dirk van Ginneke

Berichtdoor TWENGELTJE » ma maart 08, 2010 13:23

rallyfreak1 schreef:via deze weg wil ik ieder bedanken die ons aangemoedigd en geholpen heeft.
ondanks de vertraging hebben we giga schik gehad en een top weekend.
We zijn nog kapot :oops:

Dan word het tijd voor wat conditietraining of heeft sas je te veel afgeleid :wink:
TWENGELTJE

Berichtdoor ijsbeer » ma maart 08, 2010 13:24

Je bedoelt Annabeth ;)
ijsbeer

Berichtdoor rallyfreak1 » ma maart 08, 2010 13:35

ha ha mischien zou het niet slecht zijn beetje training.
met afleiding valt het wel mee.
Sterker nog ik heb er een top navi aan gehad en ze heeft me goed gecoacht!
rallyfreak1

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden