Tank S rally 2010

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor Leo » vr maart 05, 2010 16:44

Geloof heeft helemaal niks met rally te maken, en hoe meer kerken er bij een rally zijn hoe mooier het is.
kijk maar naar belgie, daar rijden ze nog rond de kerk.
Maar sommige mensen willen graag trappen, als die nu eens niet naar de KERK of naar een RALLY toe gaat, kan hij beter gaan voetballen.
Leo

Berichtdoor Mazzo » vr maart 05, 2010 16:54

Leo schreef:Geloof heeft helemaal niks met rally te maken, en hoe meer kerken er bij een rally zijn hoe mooier het is.
Maar sommige mensen willen graag trappen, als die nu eens niet naar de KERK of naar een RALLY toe gaat, kan hij beter gaan voetballen.

Waarom is een rally mooier als er een kerk bij is, volgens mij ga je er echt niet harder van rijden
Mazzo

Berichtdoor mastersevius » vr maart 05, 2010 16:56

Dit geeft maar weer aan hoeveel wij afhankelijk zijn van een gemeente voor onze sport. Het verdient respect voor de gemeentes die nog wél jaarlijks hun vergunning afgeven. (zij mogen best ook eens in het zonnetje gezet worden) Kan mij herinneren dat er in het verleden nog wel eens een burgemeester of wethouder een kp mee mocht rijden in bijv. een X auto. Hierdoor werden ze vaak erg enthousiast en dat was al weer een pré voor het volgende jaar.

Natuurlijk ook niet de organisaties vergeten die veel tijd investeren om in gesprek te gaan met gemeentes en om de betreffende vergunningen voor elkaar te krijgen.

En ik heb er alle vertrouwen in dat de organisatie van de TankS rally volgend jaar een aantal nieuwe proeven heeft gevonden in een andere gemeente.
mastersevius

Berichtdoor briljant » vr maart 05, 2010 17:15

Heel veel burgemeesters durven het niet aan om mee te rijden.
Bastiaan van Lingen
briljant

Berichtdoor ZZR Fan » vr maart 05, 2010 17:26

Nieuwe burgemeester Kampen is oude burgemeester Rijssen-Holten, voor hoever het relevant is.
Afbeelding
ZZR Fan

Berichtdoor Leo » vr maart 05, 2010 17:53

Mazzo schreef:
Leo schreef:Geloof heeft helemaal niks met rally te maken, en hoe meer kerken er bij een rally zijn hoe mooier het is.

Waarom is een rally mooier als er een kerk bij is, volgens mij ga je er echt niet harder van rijden

Sfeervoller, ik zie de auto's liever passeren door een dorpje dan door een polder.
Leo

Berichtdoor ikkuh_18 » za maart 06, 2010 6:21

briljant schreef:Heel veel burgemeesters durven het niet aan om mee te rijden.

sissys :oops:
ikkuh_18

Berichtdoor briljant » za maart 06, 2010 9:55

:lol:
Bastiaan van Lingen
briljant

!

Berichtdoor Starkoo » wo maart 10, 2010 20:11

Wanneer komt de deelnemerslijsten??? is Vrij rustig met nieuws over de eerste rdo wedstrijd!
Starkoo

Berichtdoor WRC fan » wo maart 10, 2010 20:12

Met nog iets meer dan een week te gaan zou het inderdaad tijd moeten zijn voor een deelnemerslijst.
WRC fan

Berichtdoor jordysport » wo maart 10, 2010 20:15

WRC fan schreef:Met nog iets meer dan een week te gaan zou het inderdaad tijd moeten zijn voor een deelnemerslijst.

Heb volgens mij ergens op hun site gelezen 12 maart 22.00 uur.
Zal vast goed komen :D
If you can´t fix it with a hammer, you have an electrical problem! :lol:
jordysport

Berichtdoor ZZR Fan » wo maart 10, 2010 20:21

Traditie he. De vrijdagavond een week voor de rally komt de lijst online. Net als het tijdschema. 22.00 uur.
Afbeelding
ZZR Fan

Berichtdoor addicted to AUDI » wo maart 10, 2010 22:16

Het eerste enthousiasme om het spektakel voor de deur is bij de omwonenden op Kampereiland na zo'n tien jaar autorally's onder het minpunt gezakt. Zo vertelt Jan Roetman, voorzitter van de stichting Kampereiland. Tijdens de race gaan de wegen 'op slot'. Bewoners kunnen dan geen kant op en dat wringt met het sociale leven en het werk. Bovendien is van de oorspronkelijk goede verstandhouding met de organisatie niks meer over. Domweg omdat er geen overleg meer is. "Iedereen hier is blij als dit ophoudt", aldus Roetman.

Vorig jaar was er al het nodige te doen over Wilsum en was er het verwijt dat er geen overleg zou zijn geweest met dorpsbelangen Wilsum. Dit jaar geen Wilsum.

Nu dit bericht over Kampereiland. Dus volgens jaar geen Kampereiland.

Ik zit niet dicht bij het vuur en weet dus niet precies wat de organisatie er allemaal aan heeft gedaan, maar zou het niet goed zijn als de organisatie van de Tank S weer eens nadrukkelijk om de tafel zou gaan met de gemeentes Kampen en Emmeloord en wellicht ook met lokale belangengroeperingen om verdere kaalslag te voorkomen??

Zou zonde zijn als er steeds meer proeven verdwijnen als gevolg van gebrek aan communicatie.

Gert
addicted to AUDI

Berichtdoor WRC fan » wo maart 10, 2010 22:21

ZZR Fan schreef:Traditie he. De vrijdagavond een week voor de rally komt de lijst online. Net als het tijdschema. 22.00 uur.

Rare traditie. Nauwja houdt de spanning er tenminste een beetje in. Maar nu je het zegt herinner ik het me ook weer van vorig jaar.
WRC fan

Berichtdoor TWENGELTJE » wo maart 10, 2010 22:30

Dit doen ze om eventuele perspresentaties van teams niet in het water te laten vallen door al iets te verklappen ( andere auto of zo)
TWENGELTJE

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden