Tank S rally 2010

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor Sponsor » zo maart 21, 2010 19:56

Fototechnisch beter...meer publiek...etc.Vergeet niet dat wij al om 8.00 uur op de service staan en pas om 19.00 uur starten.We komen voor actie en willen ook graag in de picture rijden voor onze sponsoren...
http://www.hetgroenerallyteam.nl ......bezoek onze NIEUWE RALLYSITE...en geef je url door voor de LINK pagina
Sponsor

Berichtdoor ZZR Fan » zo maart 21, 2010 20:15

Om dan even de TankS als voorbeeld te nemen. Hoe denk je zoiets praktisch in te vullen aan de hand van de proeven?

Ik bedenkt me net dat in 2008 de sprint grotendeels bij daglicht was (zeker 3 proeven), maar ze daar toch vanaf zijn gestapt.
Afbeelding
ZZR Fan

Berichtdoor Bartrallyfan » zo maart 21, 2010 20:25

inderdaad jammer dat de service van de sprinters niet bij de rally is, wij als publiek gaan naar de service waar de dikste auto's staan, we lopen dan altijd een rondje over het terein om ook bij de wat minder "dikke" auto's te kijken, maar om er voor naar een anderre locatie te gaan gebeurd meestal dan niet.
Eep heeft ook een duidelijke stelling over het beleid binnen de gehele sprint organisatie en rijdt geen kampioenschap maar enkelle wedstrijden in diutsland en belgie.
rallyfanteam "de bende rond venray"
Bartrallyfan

Berichtdoor henk » zo maart 21, 2010 20:25

kijk ook eens naar de lengte van de kp's overdag, als je daar 6 proeven van moet pakken voor de sprint kom je aan hooguit 55 km proef.
de industrieproef erbij pakken en die eerder laten starten lijkt mij uitgesloten ivm bedrijven die nog werkzaam zijn overdag....
kritiek geven is 1 maar om zelf met (een) oplossing(en) (te) komen is zo eenvoudig nog niet.
Je hebt overigens 100% gelijk dat de sprinters altijd op de laatste plaats komen, maar dat is altijd zo geweest en zal ook niet gauw veranderen....
henk

Berichtdoor ijsbeer » zo maart 21, 2010 21:20

Henk 55 km proef? Mooi toch!
Zaterdag reden we 48 volgens het reglement.
ijsbeer

Berichtdoor henk » zo maart 21, 2010 21:28

55 km voor 420 euro mooi?
heb pas nog andere reacties op de hoogte inschrijfgeld gelezen :wink:
henk

Berichtdoor ijsbeer » zo maart 21, 2010 21:30

Ik heb het over aantal km in de sprint, niet over het berag van inschrijving. Die discussie hebben we hier al eerder gehad.
ijsbeer

Berichtdoor RallyeRichard » zo maart 21, 2010 22:02

OPEL RALLY schreef:

Jammer van Rudy Schenkeveld, vlak bij ons uigevalen reden voor mij onbekend. Eens tijd dat ze deze jongen eens niet achteraan een startveld zetten.

Groetjes Peter

Hebben ze ook gedaan. Ze hebben hem met startnummer 74 laten starten tussen 63 en 64, voor de eerste BMW 325i.
Grtz, Richard.
Servicemonteur
Afbeelding
en
Bas Koeten Racing
RallyeRichard

Berichtdoor Cinq-Power » zo maart 21, 2010 22:17

PatrickTwente schreef:van MiddeNDORP die krijg nog een rekening voor dat verkeersbord neem ik aan.

Foto?

edit: Piepers toch niet weer een gebroken aandrijfas?
Cinq-Power

Berichtdoor Erik de Wild » zo maart 21, 2010 23:51

Toch wel........zo tijden lang niet, en nu 2x achter elkaar.......exact hetzelfde punt als in Ede. Dat vraagt onderzoek!
Uitvallen daarkan ik niet aan wennen....zelfs niet als ik er een keer niet naast zit.
Erik de Wild

Berichtdoor Sponsor » ma maart 22, 2010 0:10

Erik de Wild schreef:
Cinq-Power schreef:
PatrickTwente schreef:van MiddeNDORP die krijg nog een rekening voor dat verkeersbord neem ik aan.

Foto?

edit: Piepers toch niet weer een gebroken aandrijfas?

Toch wel........zo tijden lang niet, en nu 2x achter elkaar.......exact hetzelfde punt als in Ede. Dat vraagt onderzoek!
Uitvallen daarkan ik niet aan wennen....zelfs niet als ik er een keer niet naast zit.

Ik ken dat :evil:
http://www.hetgroenerallyteam.nl ......bezoek onze NIEUWE RALLYSITE...en geef je url door voor de LINK pagina
Sponsor

Berichtdoor Manfred_D » ma maart 22, 2010 8:30

Ik snap niet dat jullie de TankS rally zo geweldig vinden? Je kunt er als publiek bijna niet bijkomen op een paar plaatsen na, op een aantal proeven na alleen maar lange halen en chicanes en de industrieproeven vinden wij publiek super maar vinden de meeste rijders weer niks! :? En als je dan een mooi stukje hebt gevonden dan stap je een halve meter in de blubbie, he Bastiaan? :lol:
Manfred_D

Berichtdoor roadster36 » ma maart 22, 2010 9:36

Ik deel jou meening
Worstdijk redelijk te doen als je eindje loopt
De Munt geldklopperij
Proeven bij Vollenhove, Blokzijl zijn prachtig en goed bereikbaar
Proeven bij Kampen zijn de mooie stukken bijna niet te bereiken
Dat nwe stuk bij het spoorviadukt viel mij zwaar tegen
m.a.w ik vind als publiek het geen ramp als hier volgend jaar niet meer
gereden word
industrie terrein Nagelerweg is prachtig
Gr Jan
roadster36

Berichtdoor Mazzo » ma maart 22, 2010 9:49

Manfred_D schreef:Ik snap niet dat jullie de TankS rally zo geweldig vinden? Je kunt er als publiek bijna niet bijkomen op een paar plaatsen na, op een aantal proeven na alleen maar lange halen en chicanes en de industrieproeven vinden wij publiek super maar vinden de meeste rijders weer niks! :? En als je dan een mooi stukje hebt gevonden dan stap je een halve meter in de blubbie, he Bastiaan? :lol:

Wees blij dat een evenement als de Tank S rally nog verreden kan worden. Ik heb een fantastische rally gezien, en de wasmachine heeft de modder al lang weer uit de kleding gewassen.
Mazzo

Berichtdoor RobinV-Rally » ma maart 22, 2010 9:52

Het was mijn 1e keer, en ik heb extreem genoten! Als je vroeg (lees 45-60min) voor aanvang van de proef er bent, kun je rustig via de start je punt gaan uitzoeken. Zo heb ik het punt op de 1e proef kunnen bereiken waar ze eerst omhoog gaan, dan een rechtse bocht bij een boerderij. Fantastische plek om te staan! Wel 15-20 minuten lopen vanaf de start, maar zeker de moeite waard.
RobinV-Rally
Rallynieuws uit binnen en buitenland
www.robinv-web.nl
RobinV-Rally

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden