Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Robert_ schreef:Wat een onzin, dat moet iedereen toch lekker zelf weten? Mensen die tot die categorie behoren zul je waarschijnlijk ook niet horen klagen dat ze altijd op dezelfde punten uitkomen, daar kiezen ze zelf voor.
Maar ik begrijp uberhaupt niet waar dit over gaat. Met proeven van amper 5km hoef je toch nooit ver te lopen? Luie beesten... Nooit een WK rally bezocht zeker?
roadster36 schreef:was dat de bocht waar Noortje eraf ging?
ik stond een bocht eerder
of bedoel je eerste proef van de zaterdag?
Jan
John Raven schreef:Robert_ schreef:Wat een onzin, dat moet iedereen toch lekker zelf weten? Mensen die tot die categorie behoren zul je waarschijnlijk ook niet horen klagen dat ze altijd op dezelfde punten uitkomen, daar kiezen ze zelf voor.
Maar ik begrijp uberhaupt niet waar dit over gaat. Met proeven van amper 5km hoef je toch nooit ver te lopen? Luie beesten... Nooit een WK rally bezocht zeker?
Deze reactie wilde ik ook maken.
Looptochten van 5 km+ zijn bij WK's zéér gebruikelijk!
Wolter schreef:Wie waren de personen met een simpel oranje hesje met daarop ''media'' ?
Volgens mij werd er een soort van fotocursus gegeven. Het waren eenvoudige hesjes die je voor een tientje kunt kopen bij een fotozaak. Maar ze mochten (van de officials) daarmee wel voor het lint staan en ik vraag me af of die mensen een vrijwaring hebben getekend.
Iemand die deze mensen ook gezien heeft?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 22 gasten