Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Ah idd mooi nieuws. Ik dacht dat het over de lijst ging op de TAC site.Jorick schreef:scoobyfreak04 schreef:Waar zien jullie Timo VD Marel staan met een 350Z? Ik zie enkel Jan VD Marel met zijn Porsche.
Guestdrivers Round 1 - TAC Rally Tielt
http://www.eurorallychallenge.eu/
Overige Gastrijders: Tsjoen, Huzink, Coffey
Ja jongens ik blijf scherp
Cinq-Power schreef:Tja, Abbring beschikt toch ook over een Clio?
Rijdt ook continue in een 350Z.
Waarom niet een keer even wat anders, gewoon om plezier te maken en misschien nog beter te worden.
En eigen materieel niet in gevaar brengen.
Ondertussen werd Matthias ook geïntroduceerd in Nederland bij de verantwoordelijken van de Nissan 350Z Challenge. Bas Koeten, eigenaar van de gastenwagen, en Eelco Dekker, marketingverantwoordelijke van Bio MCN, de producent van biomethanol, de brandstof waar de Nissans op rijden, hadden wel oren naar een samenwerking met Matthias Boon.
"Enkele uren na de beslissing om met de Impreza van NCRS te rijden, kreeg ik een telefoontje vanuit Nederland met de bevestiging dat ik de 350Z mocht besturen in Tielt. In Nederland rijdt Kevin Abbring vaak met deze Nissan, dus ik paste wel in het verhaal: een jonge piloot die de groene milieuvriendelijke bioMCM-brandstof promoot. Mogelijk zal ik de Nissan nog in een andere wedstrijd besturen," aldus Boon. (HVO)
Jaccoooo schreef:ik lust ook wel wat speculaas,Kevin rijdt met de navi van het Deltion team dus misschien ook wel met de auto van dat team
hoe vind je die
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten