Sullinger Rally(sprint) 1 Mei 2010

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor nkroeze » do apr 01, 2010 11:11

John Raven schreef:
Franky schreef:
nkroeze schreef:@ Ferry: Voor jou regelen we dat, dat weet je toch :)

@ Erik: Is een hele interessante rally, let wel dat je kp 1/2 en 4/5 niet kan bezoeken als toeschouwer.... Daar krijg je wel de toeschouwer rundkurs voor terug (de laatste KP) waar iedere deelnemer letterlijk he-le-maal los gaat! (6 auto's om de 10 seconden starten)

Mega gaaf die 2 verboden voor publiek proeven. Zoiets heb je in Nederland nog nooit gezien. En die rondkurs is ook leuk, jammer dat het bouwterreintje verhard geworden is.

En als we dit in Nederland doen vind niemand er iets aan :evil:

Sorry dat ik het zeg John, maar die 2 zijn toch niet met elkaar te vergelijken?!?
nkroeze

Berichtdoor ferry bakker » do apr 01, 2010 12:16

mafiabaas101 schreef:
ferry bakker schreef:
waren de vlasakkers ook niet verboden voor publiek ja toch,,,

Verboden was het wel ja :P haha maar goed te kijken ;)

dat moet wel een best gat geweest zijn in dat hek :wink:
ferry bakker

Berichtdoor Arjan19 » do apr 01, 2010 12:34

Sullingen is zeker aan te raden!

Ben er vorig jaar geweest en was het 1 groot feest!
Let wel! de proeven zijn goed begaanbaar en de publieksvrije proeven worden verreden op een oud munitiedepot waar nog ligt. Dus dat deze publiekvrij is is niet zo gek.

Vorig jaar ben ik er de dag van te voren heen gegaan.
Service is gewoon vrij en je kan je eigen auto er kwijt om er een lekker tukkie in te doen die nacht voor de rally.

Sochtends ben je wel wat brakker als normaal.
Of je neemt gewoon een tentje mee!

Hier een kleine impressie van de foto's die ik heb gemaakt vorig jaar:

http://94.100.116.132/569250001-5693000 ... _QxTL.jpeg
http://94.100.120.156/580600001-5806500 ... _KRO9.jpeg
http://94.100.122.221/569250001-5693000 ... _uVXY.jpeg

Gr. Arjan
Arjan19

Berichtdoor Sjeik1981 » do apr 01, 2010 13:42

Vooral die eerste is vet.
Welk punt is die geschoten, als ik dan ga. Wil ik toch wel dat punt zien op te pakken.
Infopakketjes zijn neem ik aan te koop bij het service terein. Denk dat het met de motor ook wel te doen moet zijn. Had de afstand wel iets minder verwacht. Vanuit mijn ouders toch altijd nog dik 200 km.

Wat moet ik trouwens voor een deelnemersveld verwachten. WRC`s mogen er niet komen. Maar ben een super fan van de Porsche rally auto. Die zullen wel voldoende zijn. En verder straatje groep N en wat BMW`s etc.????
Sjeik1981

Berichtdoor OPEL RALLY » do apr 01, 2010 13:49

Erg gaaf!! Voor iedereen aan te raden!

Goed geregeld allemaal en mega gave proeven, jammer dat we ze vorig jaar alleen verkend hebben........

Had verwacht dat het inschrijfgeld meer zou zijn voor de sprinters, is niet het geval wel netjes van de knaf overigens.

Wel jammer dat de prijzen hier niet zo zijn, vraag me echt af hoe dat kan verschil met Emmeloord 170 euro, oftewel hier in NL rijd je 6 proeven (420 euro) en daar 15 in de rally of 6 in de sprint (250 euro)

De duitsers weten met een inschrijving toch zo een 170 euro te besparen per deelnemer!
To finish first, you first have to finish!
RALLYTEAM BORGERS.
OPEL RALLY

Berichtdoor Franky » do apr 01, 2010 14:42

John Raven schreef:En als we dit in Nederland doen vind niemand er iets aan :evil:

Bij Sulingen is het de laatste proef.
Dan is het onderscheid al gemaakt. in nederland hebben ze het ook een keer gedaan maar als je dan een startlijst krijgt die niet goed opgebouwd is(wat vaak gebeurd) dan heb je de poppen aan het dansen. Bij de eerste 2 a 3 proeven denkt iedere rijder namelijk nog dat ie de wedstrijd kan winnen.
Afbeelding
Frank Cruts
Franky

Berichtdoor John Raven » do apr 01, 2010 14:50

nkroeze schreef:
John Raven schreef:
Franky schreef:
nkroeze schreef:@ Ferry: Voor jou regelen we dat, dat weet je toch :)

@ Erik: Is een hele interessante rally, let wel dat je kp 1/2 en 4/5 niet kan bezoeken als toeschouwer.... Daar krijg je wel de toeschouwer rundkurs voor terug (de laatste KP) waar iedere deelnemer letterlijk he-le-maal los gaat! (6 auto's om de 10 seconden starten)

Mega gaaf die 2 verboden voor publiek proeven. Zoiets heb je in Nederland nog nooit gezien. En die rondkurs is ook leuk, jammer dat het bouwterreintje verhard geworden is.

En als we dit in Nederland doen vind niemand er iets aan :evil:

Sorry dat ik het zeg John, maar die 2 zijn toch niet met elkaar te vergelijken?!?

Vind je?

Het is ook een keer of 6-7 haaks links of rechts...

Kan nu niet zeggen dat dat zo opwindend is (maar ik ben ook maar een navigator).

En qua startlijst? ONZIN > ik heb zelf dit jaar bij de Munt gestaan en heb maar weinig inhaalacties gezien...
Daarbij komt dat in Sulingen ook voor, omdat het veld juist door elkaar staat na een rally.
John Raven

Berichtdoor John Raven » do apr 01, 2010 14:52

OPEL RALLY schreef:Erg gaaf!! Voor iedereen aan te raden!

Goed geregeld allemaal en mega gave proeven, jammer dat we ze vorig jaar alleen verkend hebben........

Had verwacht dat het inschrijfgeld meer zou zijn voor de sprinters, is niet het geval wel netjes van de knaf overigens.

Wel jammer dat de prijzen hier niet zo zijn, vraag me echt af hoe dat kan verschil met Emmeloord 170 euro, oftewel hier in NL rijd je 6 proeven (420 euro) en daar 15 in de rally of 6 in de sprint (250 euro)

De duitsers weten met een inschrijving toch zo een 170 euro te besparen per deelnemer!

Behalve als je Duitser bent... die betalen het volle pond...

Daarbij denk ik dat het organiseren van een rally daar minder dan de helft kost als wat het hier in Nederland kost...

Iemand zich dit ooit wel eens afgevraagd??? Vast niet!
John Raven

Berichtdoor nkroeze » do apr 01, 2010 14:55

Ja John, ik vind van wel.... Daar heb je meer "ruimte" om je te laten gaan (zeker achter op het eerder aangehaalde bedrijventerrein), daar is het publiek veel enthousiaster en inderdaad is het de laatste proef. Dat laatste is voor mij het allerbelangrijkste verschil!

Tuurlijk is het niet de meest uitdagende proef, maar dat is in mijn ogen geen enkel industireterrein, dus dat zoek je ook niet in zo'n proef.

En niet lullig bedoeld, maar op de een of andere manier loopt het daar altijd goed en hier niet!
nkroeze

Berichtdoor PVG » do apr 01, 2010 14:55

volgens mij is 250 euro daar de volle pond.
PVG

Berichtdoor Rutge® » do apr 01, 2010 15:08

weet iemand nog een goed(koop) hotel in de buurt daar?
Wij willen gaan rijden en zijn op zoek naar een plek om te overnachten...

Alvast dank!
Rutge®

Berichtdoor ijsbeer » do apr 01, 2010 15:12

John Raven schreef:
Behalve als je Duitser bent... die betalen het volle pond...

In de Duitse reglement staat ook gewoon 250 euro :)
ijsbeer

Berichtdoor ijsbeer » do apr 01, 2010 15:14

Rutge® schreef:weet iemand nog een goed(koop) hotel in de buurt daar?
Wij willen gaan rijden en zijn op zoek naar een plek om te overnachten...

Alvast dank!

Je mag vrij op de service slapen.
Bel anders de organisatie. Ik heb gehoord dat er mogelijkheid bestaat om ergens in een gymzaal te overnachten. Ik weet niet hoe duur dat is. Wellicht zelfs gratis.
Maar wel bellen, want op mail wordt niet of nauwelijks antwoord gegeven.
ijsbeer

Berichtdoor HVG1979 » do apr 01, 2010 16:00

Sjeik1981 schreef:Wat moet ik trouwens voor een deelnemersveld verwachten. WRC`s mogen er niet komen. Maar ben een super fan van de Porsche rally auto. Die zullen wel voldoende zijn. En verder straatje groep N en wat BMW`s etc.????

Diverse dwarse BMW's. De Sulinger Rally staat op de 325i Challenge Cup kalender.

Hier de voorlopige deelnemerslijst, nog erg kort...

http://www.msg-sulingen.de/rallye/rallye-teilnehmer.htm
HVG1979

Berichtdoor Franky » do apr 01, 2010 17:22

HVG1979 schreef:
Sjeik1981 schreef:Wat moet ik trouwens voor een deelnemersveld verwachten. WRC`s mogen er niet komen. Maar ben een super fan van de Porsche rally auto. Die zullen wel voldoende zijn. En verder straatje groep N en wat BMW`s etc.????

Diverse dwarse BMW's. De Sulinger Rally staat op de 325i Challenge Cup kalender.

Hier de voorlopige deelnemerslijst, nog erg kort...

http://www.msg-sulingen.de/rallye/rallye-teilnehmer.htm

205cup.
Veel dwarse Nederlandse/Duitse achterwielaandrijvers(waaronder een paar gave youngtimers)
Een paar N4/A8 auto´s
Veel diversiteit maar geen WRC´s inderdaad
Afbeelding
Frank Cruts
Franky

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden