TAC Rally 2010

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor rallyroy » do apr 01, 2010 19:31

denk dat later van tijd beter belgie en nederland tesamen doen .
om meer wetstrijden te hebben .
en mooier .
of nie soms.
is dat al beter ?
rallyroy

Berichtdoor sebas » do apr 01, 2010 19:55

ZZR Fan schreef:Blijf het jammer vinden dat wij de Belgen opzoeken en de Belgen niet naar boven komen :(

als je 1x in Belgie gereden hebt weet je gelijk waarom :wink: ik was ook na 1 wedstrijd verkocht
sebas

Berichtdoor rallyroy » do apr 01, 2010 20:09

sebas schreef:
ZZR Fan schreef:Blijf het jammer vinden dat wij de Belgen opzoeken en de Belgen niet naar boven komen :(

als je 1x in Belgie gereden hebt weet je gelijk waarom :wink: ik was ook na 1 wedstrijd verkocht
wat is er verschil tussen belgie en nederland?
rallyroy

Berichtdoor sebas » do apr 01, 2010 21:04

rallyroy schreef:
sebas schreef:

wat is er verschil tussen belgie en nederland?

De proeven zijn eeen stuk uitdagender en de er zitten veel meer bochten in als in NL,plus dat het inschrijfgeld ook aanzienlijk minder is (niet bij alles wedsrtijden)heb vorig jar Wallonie gedaan dat is super
sebas

Berichtdoor Jorick » vr apr 02, 2010 8:56

Ik vind dat je hier in Nederland ook genoeg leuke en uitdagende rally's hebt. (Bijvoorbeeld de Hellendoorn Rally).
Ik hoop echt dat het Nederlands Kampioenschap Rally nog een keer samengaat met het Begisch Kampioenschap Rally.
Dan krijg je inderdaad een prachtig deelnemersveld. En natuurlijk een super spektakel voor het publiek.
Nog spannender en nog veel leuker om naar te kijken!
Jorick

Berichtdoor Jorick » vr apr 02, 2010 9:06

Patrick Snijers staat ingeschreven!
Super deelnemersveld momenteel!
Jorick

Berichtdoor WRC fan » vr apr 02, 2010 9:07

Ik denk dat het samengaan van het Nederlands en Belgisch kampioenschap inhoudt dat we het Belgisch kampioenschap hebben met twee wedstrijden in Nederland. Hellendoorn en Hengelo bijvoorbeeld.
WRC fan

Berichtdoor Jorick » vr apr 02, 2010 9:23

Inderaad denk ik dat het grotendeels Begische evenementen zullen zijn.

Ik ben van mening dat je best het aantal bestaande evenementen kunt samenvoegen in èèn Kampioenschap.
Begisch Kampioenschap = 8 Rally's & Nederlands Kampioenschap = 7 Rally's, als je kijkt naar het jaar 2010.
(BE + NL Kampioenschap = 10 Rally's). Daarvan 6 Belgie & 4 Nederland. Hoezo niet?
Jorick

Berichtdoor nkroeze » vr apr 02, 2010 9:46

En wat doe je met de overige NL rally's? Die draai je "gewoon" de nek om?
nkroeze

Berichtdoor ZZR Fan » vr apr 02, 2010 9:53

Dat doen de rijders die veel in het buitenland rijden eigenlijk al. Als dat er steeds meer worden heb je daar een samengevoegd kampioenschap niet eens voor nodig.
Afbeelding
ZZR Fan

Berichtdoor Thibaud » vr apr 02, 2010 9:53

Met VAS en ASAF hebben we in belgie teveel wedstrijden om andere wedstrijden buitenland te gaan halen.
Thibaud

Berichtdoor WRC fan » vr apr 02, 2010 10:36

Als je ze zelf niet de nek omdraait doen de omwonenden dat wel. We kunnen er natuurlijk altijd nog sprints van maken :lol: Die vier rally's kunnen volgens mij heel goed Hellendoorn, Barneveld, Euregio en ELE of Ecotic green worden.
WRC fan

Berichtdoor Wim » vr apr 02, 2010 10:54

Laat het zoals het is. De Benelux Trophy was op zijn zachtst gezegd geen succes te noemen. Voor wie zich afvraagt waarom er geen Belgen naar Nederland gaan voor een rally: lees de reactie van Sebastiaan maar. :wink: In België hebben vrijwel alle rally's smallere en dus meer uitdagende wegen dan in Nederland en wordt er veel minder over industrieterreinen gereden.

De TAC Rally is wel enorm in aanzien gestegen de afgelopen jaren. Ik ben benieuwd hoe de Nederlanders het daar gaan doen op de erg smalle wegen en veel grachten die daar zijn.
Wim

Berichtdoor briljant » vr apr 02, 2010 17:51

De ruilverkaveling heeft voor de rallysport een negatief effect gehad.
Hierdoor zijn er veel slingerweggetjes verdwenen.
Bastiaan van Lingen
briljant

Berichtdoor jordysport » vr apr 02, 2010 18:13

Wim schreef:Laat het zoals het is. De Benelux Trophy was op zijn zachtst gezegd geen succes te noemen. Voor wie zich afvraagt waarom er geen Belgen naar Nederland gaan voor een rally: lees de reactie van Sebastiaan maar. :wink: In België hebben vrijwel alle rally's smallere en dus meer uitdagende wegen dan in Nederland en wordt er veel minder over industrieterreinen gereden.

De TAC Rally is wel enorm in aanzien gestegen de afgelopen jaren. Ik ben benieuwd hoe de Nederlanders het daar gaan doen op de erg smalle wegen en veel grachten die daar zijn.

Precies gewoon laten zo. ERC is ook niet echt uit de grond te krijgen. Als een rijder wil kan hij Belgisch en Nederlands kampioenschap afwerken (zie van Eldik). Vind rally in Duitsland en Belgie echt gaaf maar ook in Nederland worden mooie wedstrijden vereden met "dikke" startvelden.
If you can´t fix it with a hammer, you have an electrical problem! :lol:
jordysport

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden