ook online al te zien
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
redwitch100 schreef:nou ik had me verheugd op het verslag van de tac rally op rtl 7, maar dat viel me ERG tegen
w rohaan schreef:dan kunnen ze nog veel van de belgen leren
Patrickdeh schreef:redwitch100 schreef:nou ik had me verheugd op het verslag van de tac rally op rtl 7, maar dat viel me ERG tegen
Ik zag wel een microfoon van rallytime misschien dat hun wel wat meer laten zien
leor888 schreef:w rohaan schreef:dan kunnen ze nog veel van de belgen leren
Waarom dat? Ik geloof daar niet zo in, zeer matige reportage op belgische tv
Ik heb net Sporza gezien, weinig anders dan de gemiddelde rally report. Alleen de top 6 laten ze zien. Als de top 6 overgaat naar top 7 laten ze zelfs onvermeld wie de 6e plaats wel overnam.
En dat Van Eldik belgisch kampioen wilde worden was nieuw voor me, gaat hij hier serieus voor? Ik verwacht dat niet. Het BK is voor hollanders te lastig om te rijden denk ik.
Nu maar de uitzending van rally report kijken op uitzendinggemist.
van Eldik voor de Belgische titel.
henk schreef:http://www.sporza.be/cm/sporza/videozone/MG_sportnieuws/MG_automotor/1.756679
ook online al te zien
Hij zei dat ze waarschijnlijk de voorkeur aan het bk zullen geven. Ik hoorde zijn co vertellen dat ze al aan het kijken waren om iets te huren voor ieper als de resultaten in de rally's ervoor een beetje meevallen.WRC fan schreef:Ik denk niet dat Van Eldik voor de Belgische titel gaat. Tsjoen en Snijers zijn veel sneller. Maar misschien rijdt hij wel gewoon in België omdat de proeven daar uitdagender zijn en hij er nog veel kan leren.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten