Rallysport in Nederland

Algemene rally-discussies

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Re: Rallysport in Nederland

Berichtdoor Holkers » wo feb 25, 2004 19:56

wat mij de laatste tijd opvalt is dat (bijna) iedereen loopt te roepen dat alles duurder wordt, de euro minder waard en het leven moeilijker wordt te betalen. alles wordt aangegrepen om op te bezuinigen. banden worden verwisseld voor 'mindere' exemplaren en de overall moet nog maar een jaar extra mee, mits het in de voorschriften past.
Dit is in deze tijden van economische mallése natuurlijk begrijpelijk, de comsumenten vertrouwen is gedaalt tot een vooroorlogs dieptepunt en iedereen die teveel geld heeft bewaard het in een oude sok op zolder.
Maar.......... (er is altijd een maar :D)

Hoe kan het dan in vredes naam dat zoveel mensen (equipes) een nieuwe en vaak duurdere auto aanschaffen/opbouwen?
Wie kan me dat nou eens fijn uitleggen.
If the world didn't suck, we would all fall off!
Holkers

Re: Re: Rallysport in Nederland

Berichtdoor nkroeze » wo feb 25, 2004 20:24

Holkers wrote:
Hoe kan het dan in vredes naam dat zoveel mensen (equipes) een nieuwe en vaak duurdere auto aanschaffen/opbouwen?
Wie kan me dat nou eens fijn uitleggen.

Jep, ik ben ook een nieuwe auto aan het bouwen... Ik had nog geen (was navi zoals bekend) en heb het "geluk" dat ik in staat ben om er eentje op te bouwen. Waarom dan niet? Ik denk dat dit ook geld voor de rest van de mensen. Men wil sponsoren meer kunnen bieden, men wil competatiever zijn, men wil wat anders, men is nooit tevreden (want het kan ALTIJD beter) etc. etc. etc.

Ik denk dat we blij mogen zijn DAT er zoveel mensen een nieuwe/andere auto aanschaffen/bouwen, anders bleef je jaren lang naar dezelfde auto's aankijken :)
Groeten Niels Kroeze
nkroeze@dds.nl
"Alles voor de kijkcijfers"
Afbeelding
nkroeze

Berichtdoor StevenK » vr feb 27, 2004 12:16

Ik lees net dat het AD een speciaal sport-tabloid gaat maken voor de vijf 'hoofdsporten'.

Eén daarvan is autosport.

Dat lijkt me toch een uitstekend uitgangspunt om eens te kijken of we niet daar wat publiciteit kunnen creëren ?
StevenK
Site Admin

Rallysport in Nederland

Berichtdoor Humphrey » vr feb 27, 2004 23:44

En Steven? Al medestanders binnen?

Over de dekking van AD: ik weet al dat dat hier in 't oostn nauwlijks gelezen wordt, maar dat maakt niet uit, want qua rally-fever zit je hier toch al goed!

DOEI, Humphrey
Humphrey

Berichtdoor djgando » za feb 28, 2004 10:34

"We laten ons niet kennen, we gaan gewoon maar door, want wie niet tegen zijn verlies kan, die is maar zielig hoooor!!!" :):)

Nee maar ff zonder flauwe kul, ik ben ook van mening dat studio sport meer aandacht aan de rallysport moet besteden, want we zitten toch op een niveau wat de aandacht nodig heeft en niet alleen van de RR, maar vind ook dat er toch wel ff minstens een minutje of 2 op Studio sport mag komen.

Maar ik heb ook nog wat anders...
we hebben het afgelopen jaar veel nieuwe teams en cups mogen ontvangen, maar wat mij op valt is dat RR daar geen aandacht aan besteed, ja in de laatste aflevering met een kleine stukje over de Voch. Dit moet me van het hart, van dat vind ik toch wel minder van monsieur Verhoeven dat tie helemaal geen aandacht besteed aan de 205 cup. Helemaal van af de grond hebben ze het opgebouwd, en dat er dan geen aandacht aan wordt besteed, vink jammer, heel erg jammer!!

Maarja, alles draait om geld, en ik denk dat dat de reden is waarom we waarschijnlijk niets te zien krijgen hiervan...

Groeten uit Enschede

Martijn ter Boo
Echte mannen koken niet thuis, die schieten het eten zelf...:D
djgando

Berichtdoor MartijnS » za feb 28, 2004 10:50

Dat is inderdaad de reden, en dat is al verschillende keren hier besproken. Dus dat weet iedereen nu wel.
Martijn Schouten
MartijnS

Berichtdoor mantaboy » ma maart 01, 2004 11:07

Ik weet niet hoe de relatie tussen de voor de rallysport mediaheren staat anders kan het wel leuk zijn als Frank, Armand en Bob de Jong er hun marketingschouders onder zetten. Zal ook voor hun alleen maar beter uit pakken als de rallysport meer bekendheid en fans krijgt.
www.bebocars.nl --> In de nieuwe teamkleuren.
mantaboy

Berichtdoor billy » ma maart 01, 2004 11:11

Ik vraag me hetzelfde af op dit moment, RR heeft geen sponsor meer. Waarom bundelen RallyXS en rally report hun krachten niet? 49.000 mensen hadden dan toch je naam even gezien.
William Heeren
billy

Vorige

Keer terug naar rallysport.nl