Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Richard Haarman schreef:Van Eldik toch weer in de Subaru, zou de Lancer WRC toch te langzaam zijn?
Ook al zitten aan denken. Ik had ze voor Portugal ook verwacht op de deelnemerslijst.Christophe schreef:De familie rijdt precies ook zo veel niet meer?
Richard Haarman schreef:Van Eldik toch weer in de Subaru, zou de Lancer WRC toch te langzaam zijn?
Wim schreef:De deelnemerslijst valt toch wel tegen. Bonjean niet in een WRC zoals enkele maanden geleden werd gezegd. Geen Casier, geen Duitsers en Denen zoals werd gezegd, geen Bert de Jong (toch ingeschreven voor het Belgisch Kampioenschap en deze rally is relatief dichtbij voor de meeste Nederlanders), geen van Merksteijn, van Hoof, de Koning, Faes, enz... Ik had van Eldik veel liever in de spectaculaire en veel mooiere Lancer WRC gezien dan in die Subaru.
Dan is de inkom toch redelijk wat geld: € 20 + € 5 voor het programmaboekje.
Wim schreef:De deelnemerslijst valt toch wel tegen. Bonjean niet in een WRC zoals enkele maanden geleden werd gezegd
Sjeik1981 schreef:Als ik het zo hoor, ben ik benieuwd wie er dan wel zijn. Ben trouwens met de stelling omtrent van Eldik met de Lancer of de Impreza niet eens. Van Eldik rijdt in de Sub toch wat mooier vind ik en daarbij heeft hij met de Subaru grotere kans om te winnen icm het gravel.
Devin schreef:Wie weet er mooie plaatsen om te gaan staan tijdens de Sezoens Rally??
Word mijn eerste keer vandaar dat ik benieuwd ben wat de mooiste of leuke plekken zijn..
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 18 gasten