RobinV-Rally schreef:RobinV-Rally schreef:Ja, dat wist ik. Maar welke boucles?
KP 1 t/m 8 en ze komen volgens mij gelijk na laatste nationale deelnemer.
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
RobinV-Rally schreef:RobinV-Rally schreef:Ja, dat wist ik. Maar welke boucles?
mmrizio schreef:Sjeik1981 schreef:Als ik het zo hoor, ben ik benieuwd wie er dan wel zijn. Ben trouwens met de stelling omtrent van Eldik met de Lancer of de Impreza niet eens. Van Eldik rijdt in de Sub toch wat mooier vind ik en daarbij heeft hij met de Subaru grotere kans om te winnen icm het gravel.
De keuze voor de Impreza is vooral van logistieke aard...
Maurice
De deelnemerslijst valt toch tegen.
En Lietaer, Temmink, Huzink als het over wrc's gaat. Zijn er samen toch 7 minder.Jorick schreef:De deelnemerslijst valt toch tegen.
Als je het vergelijkt met de deelnemerslijst van vorig jaar, inderdaad.
Het enige verschil is alleen dat VM Motorsport & Ipatec Racing er niet zijn in Bocholt.
PatrickTwente schreef:RobinV-Rally schreef:RobinV-Rally schreef:Ja, dat wist ik. Maar welke boucles?
KP 1 t/m 8 en ze komen volgens mij gelijk na laatste nationale deelnemer.
scoobyfreak04 schreef:En Lietaer, Temmink, Huzink als het over wrc's gaat. Zijn er samen toch 7 minder.Jorick schreef:De deelnemerslijst valt toch tegen.
Als je het vergelijkt met de deelnemerslijst van vorig jaar, inderdaad.
Het enige verschil is alleen dat VM Motorsport & Ipatec Racing er niet zijn in Bocholt.
pedduhwick schreef:Maar daar zat ik vandaag nog aan te denken, denk niet dat Huzink start, en als hij wel start zal het dan waarschijnlijk niet zijn met de S12, Wallonie
WRC fan schreef:Jorick schreef:Ik heb overigens gehoord dat ze samen grote plannen hebben voor 2011.
![]()
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 30 gasten