Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
RG-Rallysport schreef:lunteraan schreef:ikkuh_18 schreef:net de lijst binnen...erg discutabel![]()
Jacco Hartog nieuwe auto?? Kitkar??
Jacco Hartog had toch in veenendaal al een kitcar bij zich alleen was die toen kapot?
sorry als ik het fout heb?
Die was zeker niet kapot aangezien ze zowel in de F2 als in de eigen klasse met bekers naar huis zijn gegaan![]()
En er zijn de nodige aanpassingen gedaan aan de auto afgelopen winter
sleepy hunter schreef:Waar staan de startnummers dan? ik zie alleen een Voorlopige deelnemers lijst. Ik kan me niet indenken dat de lijst zo hij nu op internet staat de startlijst is. Kan me niet bedenken wat het doel is om met een Peugot als deelnemer 1 te starten en een aantal Evo,s er achter.
Niets ten nadelen van Peugot,s.
rallyfan323 schreef:sleepy hunter schreef:Waar staan de startnummers dan? ik zie alleen een Voorlopige deelnemers lijst. Ik kan me niet indenken dat de lijst zo hij nu op internet staat de startlijst is. Kan me niet bedenken wat het doel is om met een Peugot als deelnemer 1 te starten en een aantal Evo,s er achter.
Niets ten nadelen van Peugot,s.
Startnummers worden gegeven op basis van stand in het kampioenschap.
Jasper heeft dat ook wel eens gehad.( groep N voor de A8 )
Dus volgens mij hebben we nu een H12 als startnummer 1
Hein schreef:FIA - B Status moet bij de FIA aangevraagd worden. Jasper heeft zijn FIA - B status verkregen door winst Groep N in Duitsland 2007 en Spanje 2008. Volgens mij staat hij voor 2010 niet meer op de FIA - B lijst.
Als je een FIA -B status hebt in je wedstrijd als organisatie dan moeten deze verplicht vanaf 1 een startnummer krijgen. Dat was ook de reden dat Jasper vrijwel overal vorig jaar met startnummer 1 aan de start stond. Althans zo is het mij uitgelegd.
Als Kevin FIA-B zou hebben dan had de organisatie in Helmond hem startnummer 1 moeten geven. Maar voor zover ik weet hebben Hans en Kevin, ondanks dat ze er beiden recht op hebben door de zeges in Spanje en Polen, geen FIA-B status aangevraagd. Van Hans weet ik de reden, van Kevin niet.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast