Dan maar eerst een onnodig ritje naar Helmond.
Zou zo handig zijn in dit digitale tijdperk om het (uiteraard tegen betaling om de organisatie te steunen bla bla bla) van de website te kunnen downloaden.
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
hans van altena schreef:Weet iemand ongeveer de proeven/starttijden van zaterdag vanaf 11.00
uur !?? Ik ben 's-morgens eerst nog even op kantoor en ga daarna
rijden, en om eerst e.e.a. misschien voorbij te rijden onderweg naar
Helmond vind ik zonde van de tijd.
Kom dus vanaf Wijchen (bij Nijmegen) langs Veghel,St.Oedenrode,Son etc.
P.S. Ik heb niet alle 21 pagina's na zitten lezen !
( en koop in ieder geval een info-pakket !! , al was het alleen maar om
de organisatie te steunen )
Alvast bedankt voor de evt info !
RoMa75 schreef:Zijn net als vorig jaar de beide serviceplaatsen wel vrij toegankelijk. Dit had ik graag geweten ivm mensen die op bezoek komen.
jawel de remise is er niet meer vanmiddag nog langs gekomem is helemaal afgehektJosWRX schreef:RoMa75 schreef:Zijn net als vorig jaar de beide serviceplaatsen wel vrij toegankelijk. Dit had ik graag geweten ivm mensen die op bezoek komen.
Volgens mij (maar ik ben niet alwetend..) is op dat punt niets veranderd.
rallydre schreef:Eventjes nog een waarschuwing voor iedereen die komt. De politie heeft aangekondigd ruimschoots aanwezig te zijn, ook met onopvallende videosurveillance. Dus laten we er voor zorgen dat ze het rustig hebben.

antoine schreef:rallydre schreef:Eventjes nog een waarschuwing voor iedereen die komt. De politie heeft aangekondigd ruimschoots aanwezig te zijn, ook met onopvallende videosurveillance. Dus laten we er voor zorgen dat ze het rustig hebben.
Dit is toch bij elke rally? Met zo'n evenement weet je dat er extra gecontroleerd word, dus wanneer je dan een boete krijgt is het helemaal je eigen schuld.
Nl Fotografie schreef:antoine schreef:rallydre schreef:Eventjes nog een waarschuwing voor iedereen die komt. De politie heeft aangekondigd ruimschoots aanwezig te zijn, ook met onopvallende videosurveillance. Dus laten we er voor zorgen dat ze het rustig hebben.
Dit is toch bij elke rally? Met zo'n evenement weet je dat er extra gecontroleerd word, dus wanneer je dan een boete krijgt is het helemaal je eigen schuld.
Oppassen dus voor een donker groene mitsubishi carisma en een zwarte Ford Transit Connect.
hans van altena schreef:Even voor Holkers :
Ik kom pas sinds de 80'er jaren bij de Nederlandse rally's en weet wat
er speelt in dit wereldje ; koop vaak genoeg een "info"-pakketje
wat ik een week later ongeopend uit de auto haal !
Ik heb trouwens bruine ogen en zit niet verlegen om 10 euro !
Dit even ter informatie !
p.s. heb al van 5 kanten info op PB gekregen .
Patrickdeh schreef:Start mark nu al met de skoda? of moeten we wachten tot Hardenberg?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten