door Sjeik1981 » za jun 19, 2010 20:41
Nou ik ben ook net terug (half uurtje). Eerste ronde KP2, K*T punt. Lijkt me niets aan toe te voegen. Denk überhaupt dat KP 2 en KP 4 natuurlijk niet veel soeps waren. Vervolgens haasje repje naar KP 3; klinkerpad, kleine haaks rechts (bij de kippenboer) en daar paar briljante dwarse acties gezien. Lekker in de bossage en prachtig door kunnen zien komen. Dit was mij toppertje van de dag. Vervolgens weeeeeeeer haasje repje naar KP 4; halverwege onverhard kleine schuine knip, bocht mocht je het niet noemen, maar mooie doorgangen gezien. Had er wel iets meer van verwacht. Zag de BMW van Maxifleur geloof ik in de greppel zien staan, was de passage ervoor (KP4 eraf geschoten) had net op KP4 met paar mensen staan praten welke zaten te wachten op zijn doorkomst.
Verder toch wel superwedstrijd gezien, ben blij dat ik hier naartoe was geweest en geen oranje gezien heb. Al klonk het op de radio wel superspannend.
Kan ik een van jullie nog hebben gezien of gesproken. Op de laastste doorkomst, was bij die kleine knik. Stond een persfotograaf met een GIGA lens.
Laatst bijgewerkt door
Sjeik1981 op za jun 19, 2010 20:42, in totaal 1 keer bewerkt.