Dit was de enige wedstrijd in NL die ik nog nooit had " gedaan" .
Ondanks dat het "maar" twee verschillende proeven zijn, zijn deze proeven wel rally-waardig. Dus net als Hulst een sprint met een beetje meer.
Nu kende ik proef Engeland al wel uit de Euregio Rally, maar dat is al een jaar of tien geleden en andersom gereden.
De BMW heeft zich goed gehouden, ondanks dat ie pas de nacht voor de wedstrijd om een uur of half vier klaar was.
Lekker gereden en de auto hield zich prima.
Helaas wel een wervelstorm van zand in de auto door een paar roostertjes die zand bij de achterwielen naar binnen zogen.
Ondanks een halve proef (3) met een lekke linker achterband en de laatste proef met een los zitten dif en dus een hoop tijdverlies toch nog een goede klassering gehaald.
Niets aan te merken op de organisatie, die was top.
Het was wel aangenaam geweest als we aan de start van proef 3/5 even hadden gehoort van het inmiddels veelbesproken gat in het onverhard, nu zagen we alleen een gele vlag en zaten te zoeken naar de auto die er naast zou liggen (maar die er niet was).
Gelukkig zagen we op het laatste moment het gat zelf.....
Voor mij wel een wedstrijd die voor herhaling vatbaar is, andere sprints genieten veel minder mijn voorkeur, al ligt dat niet aan de organisaties, meer aan de samenstelling van de proeven.
(was Hulst maar terug......

)