Paradigit-ELE Rally 2010

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor kraats » zo jun 20, 2010 21:17

Franed rally schreef:
kraats schreef:Als de organisatie je niks meldt over het feit dat je gediskwalificeerd bent hoe moet je je dan verdedigen? Dus beroep, hoe ga je dat doen als je niks weet?
Als de officials hebben gezegd dat het een gewone remfout is geweest waar haalt de organisatie het dan vandaan om te diskwalificeren? Er is geen regel die daarin voorziet.

De organisatie meldt het via het publicatie boord. Aan de rijders deze te lezen.
er gebeuren regelmatig vreemd dingen, maar zoals eerder gezegd als de officials melden het niet........ Het doorijden in een parc fermé getrokken door een service voertuig is volgs mij ook niet toegestaan...........

Sorry voor de late reactie maar wil hier toch even op terugkomen;
Als er op de voorlopige einduitslag geen diskwalificatie staat maar gewoon een 8ste plaats algemeen waartegen moet je dan in bezwaar gaan? Om 01.55 uur is faron gediskwalificeerd en 02.00 uur was er de definitieve uitslag.
De organisatie kon niemand van het team vinden terwijl er minimaal 30 personenen van het team bij het podium stonden incl. bekende rijders en sponsoren. Normaal kunnen ze die prima vinden.

Nu blijkt dat ze de regelgeving aangaande deze regel hebben verwisseld met die van de verbindingsroutes, en daar staat wel uitsluiting als straf vermeld maar bij de straf hiervoor op de KP is het een normtijd. Een excusses aan deze deelnemer zou op zijn plaats zijn, denk ik zo.
Greetz Theo,
Vroeger.... Toen de lucht schoon was en de sex vies...
Bougie verwijdert op verzoek van een aantal mensen met overdreven ingestelde virusscanners....
kraats
Lid van een team

Berichtdoor Cinq-Power » zo jun 20, 2010 21:20

Dus als ik het zo lees zou er dus een tijdstraf moeten volgen ipv uitsluiting?
Cinq-Power

Berichtdoor TWENGELTJE » zo jun 20, 2010 21:22

Volgens mij heb je altijd nog de mogelijkheid van het CAR
TWENGELTJE

Berichtdoor Holkers » zo jun 20, 2010 21:49

Ik meende alleen dat de CAR je alleen in het gelijk kan stellen, maar niet de uitslag kan terug draaien. Correct me if I'm wrong
If the world didn't suck, we would all fall off!
Holkers

Berichtdoor TWENGELTJE » zo jun 20, 2010 22:03

Maar als ze jouw in het gelijk stellen klopt de uitslag toch niet en moet die toch aangepast worden Het fijne weet ik ook niet, misschien steven
TWENGELTJE

Berichtdoor kraats » zo jun 20, 2010 22:04

Holkers schreef:Ik meende alleen dat de CAR je alleen in het gelijk kan stellen, maar niet de uitslag kan terug draaien. Correct me if I'm wrong

Volgens mij heb je gelijk!
Maar ik denk dat je het met een excusses ook op kunt lossen. Al blijft het een "dure" fout.....
Greetz Theo,
Bougie verwijdert op verzoek van een aantal mensen met overdreven ingestelde virusscanners....
kraats
Lid van een team

Berichtdoor TWENGELTJE » zo jun 20, 2010 22:26

Volgens het ASJ kan het CAR de uitslag nietig verklaren en ook organisaties op hun fouten aanspreken
TWENGELTJE

Berichtdoor Franed rally » ma jun 21, 2010 9:12

Holkers schreef:Ik meende alleen dat de CAR je alleen in het gelijk kan stellen, maar niet de uitslag kan terug draaien. Correct me if I'm wrong

Die is wat geldt. Is bij ons gebeurt na Barneveld 2007, waar wij zouden een TC hebben gemist en werden niet geinformeerd van de uitsluiting.
Toen wij hebben de dag na de tijdkaart aan de KNAF gepresenteerd krijgen we gelijk maar de uitslag kon niet terug gedraaid worden. Maar wie had interes in een eerste plaats N2 behalve wij.........
Afbeelding
Franed rally

Berichtdoor Sander van Middendorp » ma jun 21, 2010 11:34

Ik zal me eerst even kort voorstellen, mijn naam is sander van Middendorp en draai al 35 jaar mee op deze wereld.
Ik ben al langetijd rallyfan, jullie zien mij hier voor het eerst omdat ik eerder altijd het forum las en nooit ergens op wilde reageren maar daar is nu verandering in gekomen.

Even terug komen op de uitsluiting van "van Lieshout" als ik de verhalen allemaal zo lees vraag ik me dan 1 ding af.

Waarom is Mark van Eldik dan wel eerste geworden en geklasseerd aangezien deze vanaf de laatste proef op een aanhanger richting Helmond gebracht is (naar mijn weten word je dan gediskwalificeerd, correct me if i'm wrong).
Sander van Middendorp

Berichtdoor Franed rally » ma jun 21, 2010 11:53

Interessant inderdaad. Als wij zeggen in het frans "pas vu pas pris" of niet gezien, niet gepakt.........
Afbeelding
Franed rally

Berichtdoor kraats » ma jun 21, 2010 13:11

Sander van Middendorp schreef:Ik zal me eerst even kort voorstellen, mijn naam is sander van Middendorp en draai al 35 jaar mee op deze wereld.
Ik ben al langetijd rallyfan, jullie zien mij hier voor het eerst omdat ik eerder altijd het forum las en nooit ergens op wilde reageren maar daar is nu verandering in gekomen.

Even terug komen op de uitsluiting van "van Lieshout" als ik de verhalen allemaal zo lees vraag ik me dan 1 ding af.

Waarom is Mark van Eldik dan wel eerste geworden en geklasseerd aangezien deze vanaf de laatste proef op een aanhanger richting Helmond gebracht is (naar mijn weten word je dan gediskwalificeerd, correct me if i'm wrong).

Nou dat is een lekkere binnenkomer als je hier voor het eerst iets post. :lol:
Welkom, we hebben er weer een volwassene bij!! :lol:
Als het waar is wat je schrijft zou dat wel een hoop kunnen verklaren. Maar hoe zit het dan met de motorrijder die er achter rijdt? Dan zou de organisatie dit ook moeten weten....

Er beginnen nu allemaal vragen op te borrelen, hier. Maar ik durf ze niet te stellen. :oops: :?
Greetz Theo,
kraats
Lid van een team

Berichtdoor Ferdin » ma jun 21, 2010 13:15

Misschien omdat er geen verlichting meer op ze Mitsubishi zat(had alles eraf gereden) :wink: :D .
En misschien te gevaarlijk om over de weg te gaan.
Ferdin

Berichtdoor Franed rally » ma jun 21, 2010 13:21

Ferdin schreef:Misschien omdat er geen verlichting meer op ze Mitsubishi zat(had alles eraf gereden) :wink: :D .
En misschien te gevaarlijk om over de weg te gaan.

Het maakt niet uit dat je moet de weg afleggen rijdend naar het podium. Is je auto niet in staat om dat te doen dan jammer maar helaas.

een rally bevat klassement proeven en verbindingen! De tijdstraffen krijg je door te laat of te vroeg klokken op de verbindingen:
Dus uitslag van een rally is: Tijden op de proeven+straffen op de verbindingen. Tenminste zo is mij uitgelegd toen ik heb mijn licentie gehaald in 1986.
Afbeelding
Franed rally

Berichtdoor Ferdin » ma jun 21, 2010 13:28

Aha.. :roll: dan weet ik het ook niet,maar het zal vast wel legaal zijn geweest 8)
Ferdin

Berichtdoor kraats » ma jun 21, 2010 13:42

Ferdin schreef:Aha.. :roll: dan weet ik het ook niet,maar het zal vast wel legaal zijn geweest 8)

Als dit waar is?

Vast wel! :?
Greetz Theo,
kraats
Lid van een team

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden