Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
ZZR Fan schreef:Officials mogen zich idd wel eens wat meer inleven in toeschouwers ipv de regels zwart op wit letter voor letter opvolgen, wat tot frustraties lijdt. Kom dit bijna ieder jaar wel tegen.
Arfman schreef:.cvgn schreef:Is niet anders afgelint dan bij elke andere Nederlandse rally hoor, is gewoon zoals de Knaf het veiligheidsplan voorschrijft
Dan heb ik blijkbaar voorgaande jaren steeds pech gehad dat ik op een punt kwam waar het wel zo was. Niet vervelend bedoeld, maar ik (en mijn reisgenoot en mensen die we ter plekke spraken) hadden echt het idee dat het bij de EGR nog veel erger was dan bij andere Nederlandse rally's.
kraats schreef:ZZR Fan schreef:Officials mogen zich idd wel eens wat meer inleven in toeschouwers ipv de regels zwart op wit letter voor letter opvolgen, wat tot frustraties lijdt. Kom dit bijna ieder jaar wel tegen.
Als je denkt dat de rallysport er is voor de toeschouwers of amateur fotograafjes, dan heb je het toch echt mis.

kraats schreef:ZZR Fan schreef:Officials mogen zich idd wel eens wat meer inleven in toeschouwers ipv de regels zwart op wit letter voor letter opvolgen, wat tot frustraties lijdt. Kom dit bijna ieder jaar wel tegen.
Als je denkt dat de rallysport er is voor de toeschouwers of amateur fotograafjes, dan heb je het toch echt mis.
Ik denk dat je je daar gigantisch in vergist!richard ST schreef:kraats schreef:ZZR Fan schreef:Officials mogen zich idd wel eens wat meer inleven in toeschouwers ipv de regels zwart op wit letter voor letter opvolgen, wat tot frustraties lijdt. Kom dit bijna ieder jaar wel tegen.
Zonder ons en de fotograafjes is er snel geen rally meer
Ik denk dat je je daar gigantisch in vergist!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten