Jan vd Marel met Subaru WRC

Algemene rally-discussies

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Re: Jan vd Marel met Subaru WRC

Berichtdoor MartijnS » wo maart 10, 2004 18:15

Bijvelds heeft z'n kalender grondig veranderd. Alleen nog ELE en BHV in Nederland.
Martijn Schouten
MartijnS

Berichtdoor Dirk van Ginneke » wo maart 10, 2004 18:25

wrc1 wrote:
Vanmiddag op persconf. in Kampen waar gave Audi weer bij was. Nieuwtjes; Jan vd Marel heeft ingeschreven met de Subaru WRC van Kobus, en ook Dirk Boers heeft ingeschreven met de Subaru van Kobus. Er werd vanmiddag ook door de mannen verteld dat Frank Verhoeven er naast zit bij Boers het hele HRO. Verder heeft alleen Bijvelds niet ingeschreven voor de wedstrijd. Inschrijving sloot gisteravond, Bijvelds zat daar niet bij. Dus...mag ie dan nog wel meedoen. Veel auto's Garfelink, Westenbrink en Volvo's./

v.d Marel en Boers in een Subaur WRC, allebei van Kobus. Heeft Kobus er dan 2, of rijden ze niet dezelfde wedstrijden?
met vriendelijke groet,

Dirk van Ginneke - Kusters Rallying website

Afbeelding
Dirk van Ginneke

Re: Re: Jan vd Marel met Subaru WRC

Berichtdoor Bartje » wo maart 10, 2004 18:30

Dirk van Ginneke wrote:
wrc1 wrote:
Vanmiddag op persconf. in Kampen waar gave Audi weer bij was. Nieuwtjes; Jan vd Marel heeft ingeschreven met de Subaru WRC van Kobus, en ook Dirk Boers heeft ingeschreven met de Subaru van Kobus. Er werd vanmiddag ook door de mannen verteld dat Frank Verhoeven er naast zit bij Boers het hele HRO. Verder heeft alleen Bijvelds niet ingeschreven voor de wedstrijd. Inschrijving sloot gisteravond, Bijvelds zat daar niet bij. Dus...mag ie dan nog wel meedoen. Veel auto's Garfelink, Westenbrink en Volvo's./

v.d Marel en Boers in een Subaur WRC, allebei van Kobus. Heeft Kobus er dan 2, of rijden ze niet dezelfde wedstrijden?

Zoals ik het hier lees hebben ze beide voor hetzelfde ingeschreven. Dus zal kobus er dan nu wel 2 hebben. Lijkt me sterk dat ze met z'n vieren in 1 auto gaan zitten.

[Edited by Bartje on 03-10-2004 at 06:31 PM GMT]
WWW.RALLY-ONLINE.NL
Bartje

Berichtdoor MartijnS » wo maart 10, 2004 18:32

:D Idd
Martijn Schouten
MartijnS

Berichtdoor John » wo maart 10, 2004 18:32

Kom ook net terug uit Kampen, ff nog een rondje meegeredn met Rico in de GrB Quattro. Wauw wat een power echt gaaf, ook te zien tijdens de LG Amere Rally trouwens. Het v/d Marel verhaal heb ik trouwens niet gehoord. Wel nieuws voor mij was dat KNAF Talent First ook in de rallysport is/komt. Het gaat over een project van 3 jaar als ik het goed had begrepen. Daadwerkelijke invulling weet ik niet.
Voor de rest 63 inschrijvers waarvan 16 buitenlanders en ergens rond de 25! Volvo's

Cya John

[Edited by John on 03-10-2004 at 05:41 PM GMT]
John

Berichtdoor Dirk van Ginneke » wo maart 10, 2004 18:33

Ik zie v.d Marel toch liever in zijn Lucy Strike Talbot Lotus, of in zijn vanessa soundsystems manta 400 :D hehehe...kijken wat hij er nog van kan bakken in een 4WD .. hoe ouder -> wijzer -> sneller ?? :D

[Edited by Dirk van Ginneke on 03-10-2004 at 06:40 PM GMT]
met vriendelijke groet,

Dirk van Ginneke - Kusters Rallying website

Afbeelding
Dirk van Ginneke

Berichtdoor erikjan » wo maart 10, 2004 18:49

Vier man moet toch passen,
in een Impreza Plus
Erik-Jan Noltus
--------------------------------------------------------------------
m'n rallyvideo's zijn te vinden op http://youtube.com/ejn68
erikjan

Berichtdoor bintang » wo maart 10, 2004 19:48

Waar komt die Impreza WRC dan vandaan?Huurt Jan v/d Marel hem van KOBUS ,of is hij van de Marel zelf ?En zo ja welke evolutie van de Impreza is dat dan?
Weet iemand trouwens wat Henk Vossen gaat doen?
Raymond van keulen
bintang

Berichtdoor John » wo maart 10, 2004 20:26

Waar is de Impreza van Breijer, die werd door v/d Marel geprepareerd, dusssssssss. Of is die in het buitenland, of anders die waar Stacey mee reed?
Wie weet de antwoorden, Frank?, Geert Hein, of andere lopende alles weters.

Cya John
John

Berichtdoor hardenberg » wo maart 10, 2004 20:27

De geruchten zijn er al lang dat Kobes er een Subaru WRC heeft bijgekocht. Leuk dat we Jan weer zien. De ouwe meester kan er wat van!
hardenberg

Berichtdoor rallyboy » wo maart 10, 2004 20:50

die impreza van stacey heb ik volgens mij een maandje of wat geleden op een engelse site te koop zien staan .en die subaru van breier is tenminste wat mark breier vertelde tijdens de vierhouten rally barneveld aan een verslaggever, ook verkocht ,maar aan wie of waarheen vertelde hij niet .
rallyboy

Berichtdoor John » wo maart 10, 2004 21:21

Aan Kobus??
John

Volgende

Keer terug naar rallysport.nl