Exotic Green Rally 2010 en MSport Cars Sprint 2010

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor bassietjuh » za jul 10, 2010 22:02

dat weten we :lol:
bassietjuh

Berichtdoor jarnonoev » za jul 10, 2010 22:22

bassietjuh schreef:ja ik denk dat wij net geluk hebben hier :roll:
maar weet iemand inmiddels wat er met wevers is of is er niks aan de hand lekke band ofzo gehad
?

geluk hebben? je mag in deze tijd blij zijn met een beetje water! wij boeren zijn allang blij met een beetje water! alleen jammer dat het allemaal in 1 keer komt. jammer voor de rally, dat zeker! wij waren net voor die tijd vertrokken dus waren net op tijd in den ham. mooi dagje had vandaag! de groeten
Laatst bijgewerkt door jarnonoev op za jul 10, 2010 22:23, in totaal 1 keer bewerkt.
jarnonoev

Berichtdoor Paul's evo » za jul 10, 2010 22:23

Toch tot het einde gebleven Sjaak
Paul's evo

Berichtdoor sjaak wrx » za jul 10, 2010 22:47

laatste proeven zijn niet meer gereden paul
raar einde zo voor mij heeft bert de jong gewonnen
sjaak wrx

Berichtdoor Paul's evo » za jul 10, 2010 22:48

Laatste woord is er nog niet over gezegd denk ik.
Paul's evo

Berichtdoor rallyfan323 » za jul 10, 2010 23:01

Al eerder aangehaald maar diep respect voor alle officials die in dit honden weer de proeven bemannen opbouwen en weer afbreken.
[/quote]

tja, hoort er ook bij.
De putdeksels kwamen omhoog op KP Etten-Leur cenrtum tijdens het opruimen. Dus de neutralisatie is wel te begrijpen.
Officials Are Closer Than They Appear.
rallyfan323

Berichtdoor richard ST » za jul 10, 2010 23:12

het is een raar einde van een erg raar rally met weinig publiek :cry:

ben wel lekker met de cosworth op pad geweest vandaag alleen jammer van dat wat beetje regen voor dat ik thuis was
richard ST

Berichtdoor Tjeddo » za jul 10, 2010 23:20

Getuige geweest van de toestanden op KP Klein Zundert. Het was gewoon NIET TE DOEN en ik ben van mening dat de wedstrijdleiding de enige juiste beslissing heeft genomen. Voor aanvang van KP Rijsbergen was het kurk droog, 15 minuten voor de start van KP KLein Zundert werd het gewoon zwart met enorme regen en onweer als gevolg.

Voor dat de eerste deelnemers over de geneutraliseerde KP gingen met de fiets de laatste kilometers gereden en het water stond gewoon tot aan mijn trapas en kon geen kant op.

Nogmaals wat mij betreft heeft de wedstrijdleiding de enige juiste beslissing genomen. Jammer want met een mooie bui hadden de laatste 2 KP's de scherprechter kunnen worden van de rally.
Tjeddo

Berichtdoor nico » zo jul 11, 2010 3:19

Vreemd einde idd. En toch is volgens mij kp18 gestart en zijn daar door diverse deelnemers tijden gezet (goed en slecht) Ik weet niet welke versie van het SRO/SRR de wedstrijdleiding/organisatie dan in handen heeft gehad, maar de uiteindelijke uitslag van deze rally bevreemd mij een beetje...
Is welliswaar gebaseerd op rallytiming en niet op officiele bronnen, maar ineens zijn er uitslagen verdwenen en wordt er een kp geannuleerd die volgens mij alleen nog maar geneutraliseerd had kunnen worden,wat voor weer dan ook.
nico

Berichtdoor TWENGELTJE » zo jul 11, 2010 7:08

Ik neem aan dat de wedstrijdleiding in overleg met de sportcommissarissen tot deze (juiste) beslissing zijn gekomen Dit allemaal uit oogpunt van veiligheid
TWENGELTJE

Berichtdoor Wim » zo jul 11, 2010 7:08

ZZR Fan schreef:Parcourskennis is denk ik het belangrijkste. Zet Swaanen in pakweg Hellendoorn voor het eerst in die WRC en ik moet het nog zien...

Melissa Debackere reed zonder parcourskennis toch mee bij de top en ook de Belgische C2's hebben het uitstekend gedaan. :wink:
Wim

Berichtdoor Wim » zo jul 11, 2010 7:12

Sjeik1981 schreef:Nou zoveel echte toppers missen we ook niet. Denk alleen aan Merksteijn jr en natuurlijk Kuipers jr.
Denk dat hij beide vaders van bovengenoemde wel kan hebben. Hopelijk zien we hem vaker terug, wil Swaanen ook wel eens aan het werk zien in een rally. Planning was om vandaag naar Etten Leur te gaan, de voorspellingen van a de warmte en b de mogelijke onweersbuien houden mij hier in Utrecht. Daarbij gaan we volgende week naar de Superleague Formula in Zolder.

Dan vergeet je nog de toppers van Nederland: Kevin Abbring, Hans Weijs jr., Jasper van den Heuvel, Peter Bijvelds en waarschijnlijk ook wel Jan-Timo van der Marel. Al die WRC rijders, op Mark van Eldik en Erik Wevers na, rijden puur voor het plezier en omdat ze geld te veel hebben.
Wim

Berichtdoor adsmits » zo jul 11, 2010 8:00

Kan iemand mij vertellen waarom ik dacht eerste te zijn geworden in de rallysprint, en op rallytiming zie dat we drie minuten straftijd hebben gekregen op proef 3. Ad Smits.
adsmits

Berichtdoor bassietjuh » zo jul 11, 2010 8:04

adsmits schreef:Kan iemand mij vertellen waarom ik dacht eerste te zijn geworden in de rallysprint, en op rallytiming zie dat we drie minuten straftijd hebben gekregen op proef 3. Ad Smits.

Gister avond op het tijdstip dat de organisatie besloot te stoppen
heb ik je 1e of 2e gezien op rallytiming.
bassietjuh

Berichtdoor Sjeik1981 » zo jul 11, 2010 8:06

Geloof niet dat Rallytiming heel erg betrouwbaar is altijd.
Sjeik1981

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden