Red_Spike schreef:Hierbij ook even snel de eerste foto. De rest volgt zodra alles online staat, ik hoop dat het vandaag gaat lukken, maar ik ga er niet over.
Smitje schreef:Super foto, nu zie ik ook waarom de auto van binnen zo vol met stof zat
SkaapProductions schreef:Het heeft even geduurd.. liep niet helemaal zoals ik wilde, dus dan maar alles op de schop gooien.
Via onderstaande link ga je naar de compilatie van afgelopen weekend.
In dit filmpje ook de "crash" van Huzink, een aantal strakke dwarse acties en een gezonde dosis "tonnen-rakers".
MartijnB schreef:Thijs jong......
Met alle respect voor de andere filmers uiteraard maar je maakt haast elke rally weer iets nog mooiers ervan Thijs.
Volgens mij moest je snel stoppen in de horeca man en iets in de film montage gaan doen
SkaapProductions schreef:Het heeft even geduurd.. liep niet helemaal zoals ik wilde, dus dan maar alles op de schop gooien.
In dit filmpje ook de "crash" van Huzink, een aantal strakke dwarse acties en een gezonde dosis "tonnen-rakers".
Holkers schreef:Die van Huzink is 2 duimpjes omhoog!
(kun je bij die 4de dat verkeersbord niet even een clone-stampje geven?...)

Holkers schreef:Die van Huzink is 2 duimpjes omhoog!
(kun je bij die 4de dat verkeersbord niet even een clone-stampje geven?...)
MartijnB schreef:SkaapProductions schreef:Het heeft even geduurd.. liep niet helemaal zoals ik wilde, dus dan maar alles op de schop gooien.
Thijs jong......
Met alle respect voor de andere filmers uiteraard maar je maakt haast elke rally weer iets nog mooiers ervan Thijs.
Volgens mij moest je snel stoppen in de horeca man en iets in de film montage gaan doen
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten