Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
nou ik heb nog wat oude kaarten van de vroegere hunsruckrally en in 2000 reden ze daarook nog de proeven en stonden in dat gebied ook aangegeven als publiekspunten via het dorpje kirchenbollenbach, dus ik denk dat dit gebied net buiten de sperzonevalt.peugeot206GT schreef:Hoe streng zijn ze met de toezicht bij de panzerplatte in het sperzone gebied?
Het gaat mij om het gebied vlakbij Kirchenbollenbach.
Ik wou anders daar een stuk van de proef kijken.
Of is het daar allemaal afgezet?
Iemand ervar ing mee?
klopt niet helemaal maurice in 2001 en 2002 de eerste duitsland rallys reden ze hier ook al heb nog wat oude kaarten van de begin jaren ook hier waren toen publiekspunten.mmrizio schreef:Dit jaar komt de proef voor het eerst langs Kirchenbollenbach. Is het geen gewoon Duits plattelandsdorp, buiten het oefenterrein?
Tot waar het besloten gedeelte loopt weet ik niet. Andere jaren waren er enkele plekken waar je illegaal het terrein op kon. Wat de risico's daarvan zijn weet ik niet (niets van gemerkt).
<aanvulling: Als ik de proef zo bekijk op GE, zou de proef ter hoogte van KBB best nog wel eens oefengebied kunnen zijn. Of je vanaf het dorp naar de proef toe kunt, moet je zelf even proberen...
En dat was natuurlijk net wat je wilde weten>
Maurice
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 64 gasten