Problemen in Hulst

Algemene rally-discussies

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Problemen in Hulst

Berichtdoor John » za maart 06, 2004 22:30

Vogens een van de rally sites is er veel verzet in Zeeland. Er zij zeer veel bezwaren tegen de vergunning en als ik de berichten mag geloven kan het wel eens afgelopen zijn of anders nog een x.

Cya John
John

Re: Problemen in Hulst

Berichtdoor Ton Van Spanje » zo maart 07, 2004 0:36

John wrote:
Vogens een van de rally sites is er veel verzet in Zeeland. Er zij zeer veel bezwaren tegen de vergunning en als ik de berichten mag geloven kan het wel eens afgelopen zijn of anders nog een x.

Cya John

===============================
John,

Onlangs was er hier op OmroepZeeland TV in het nieuws een stukje over de rally(sprint) in Hulst. En uit die reportage bleek dat maar een klein deel fel-anti is. Het overgrote deel schijnt geen problemen te hebben met het evenement.

NB. Al vaak is er op dit forum een topic geopend over Hulst, waarbij de opening altijd negatief is, en in de loop van het topic blijkt dat het allemaal wel weer meevalt. Wordt het zolangzamerhand niet eens tijd dat er zeer zeker mbt "Hulst" alleen bericht wordt als dat uit betrouwbare bron komt? Trouwens, die meest betrouwbare bron, de familie Biesheuvel, heeft dat al een paar keer eerder hier verzocht.
Ton Van Spanje

Berichtdoor John » zo maart 07, 2004 11:17

Staat in BN De Stem, dus is niet helemaal uit de lucht gegrepen. Er zijn circa 60 bezwaren ingeleverd. Voor het geval dat, ik hoop dat het doorgaat want denk dat de rijders het de leukste sprint vinden.

Cya John
John

Berichtdoor FIRE » zo maart 07, 2004 13:35

En uit die reportage bleek dat maar een klein deel fel-anti is. Het overgrote deel schijnt geen problemen te hebben met het evenement.

Het jammere is dat zo'n kleine groep vaak veel aandacht krijgt. De mensen die een neutrale houding hebben tov de rally hoor je vaak niet (die zoeken ook niet de publiciteit).
FIRE

Problemen in Hulst

Berichtdoor Ton Van Spanje » zo maart 07, 2004 17:23

John wrote:
Staat in BN De Stem, dus is niet helemaal uit de lucht gegrepen. Er zijn circa 60 bezwaren ingeleverd. Voor het geval dat, ik hoop dat het doorgaat want denk dat de rijders het de leukste sprint vinden.

Cya John

=======================
John,

Dat klopt tendele. Maar wat je aanhaalt is eigenlijk een momentopname. Kijk je naar andere berichten in de regionale pers, dan zul je tot de ontdekking komen, dat er ook positieve (tov de rally/sprint)berichten zijn geweest.

Btw, naast het kunnen onvangen van omroep Zeeland, heb ik iedere ochtend ook BNDeStem in de bus.:)

[Edited by Ton Van Spanje on 03-07-2004 at 06:24 PM GMT]
Ton Van Spanje

Berichtdoor kraats » zo maart 07, 2004 20:01

Staat in BN De Stem, dus is niet helemaal uit de lucht gegrepen. Er zijn circa 60 bezwaren ingeleverd.
=========================
Of het uit de lucht gegrepen is of niet, ik denk dat wij hier allemaal we weten hoe de nederlandse "pers" zich normaliter uitlaten over autosport of iets wat ermee te maken kan hebben. Dus voor mij blijft het uit de lucht gegrepen.
Volgens betrouwbare bron zijn alle problemen rond Hulst opgelost doordat de mansen die bezwaren hadden tegemoet zijn gekomen door de organisatie.

En inderdaad laat alle info of uitlatingen doen door de organisatie want velen roepen wat zonder op de hoogte te zijn.
Greetz Theo,
Vroeger.... Toen de lucht schoon was en de sex vies...
Bougie verwijdert op verzoek van een aantal mensen met overdreven ingestelde virusscanners....
kraats
Lid van een team

Re: Re: Problemen in Hulst

Berichtdoor Ton Van Spanje » zo maart 07, 2004 21:01

[quote]kraats wrote:

Of het uit de lucht gegrepen is of niet, ik denk dat wij hier allemaal we weten hoe de nederlandse "pers" zich normaliter uitlaten over autosport of iets wat ermee te maken kan hebben.
======================
Theo,

In het geval "Hulst" valt dat hier nog wel mee. de regionale kranten zoals BNDeStem, maar ook de Provinciale Zeeuwsche Courant geven de berichten weer van beide zijden, waarbij het mij opvalt dat daar op neutrale wijze mee om wordt gegaan.

En zoals altijd, wie het hardste schreeuwt, wordt het beste gehoort.
Ton Van Spanje

Berichtdoor Ton Van Spanje » zo maart 14, 2004 11:20

Problemen in Hulst? In een ander topic weer een melding over gehoorde geruchten dat de Zoetermeersprint niet doorgaat.........,
begin allemaal maar eens om de site van Biesheuvelevents op te zoeken voor je wat schreeuwt. En kijk dan bij het hoofdstukje Hulst maar eens onder voorwoord!!!!!!!!!!!!!!!
Ton Van Spanje

Berichtdoor V.D.G Rally team » zo maart 14, 2004 11:27

Biesheuvel doet er alles aan om de wedstrijd in hulst door te laten gaan.
Het is gewoon hetzelfde probleem wat elk jaar terug komt.
We moeten gewoon afwachten.
En anders neem je gewoon kontackt op met biesheuvel dan weet je het.
Peter v.d Gevel
V.D.G Rally team

Berichtdoor Ton Van Spanje » zo maart 14, 2004 11:33

v.d.g rally team wrote:
Biesheuvel doet er alles aan om de wedstrijd in hulst door te laten gaan.
Het is gewoon hetzelfde probleem wat elk jaar terug komt.
We moeten gewoon afwachten.
En anders neem je gewoon kontackt op met biesheuvel dan weet je het.

======================
Peter,

Je leest niet goed wat ik schrijf!!!!!
Kijk nou eerst eens op de Biesheuvelsite zoals ik aangeef. Dat heb je duidelijk NIET gedaan, anders had je hier nu een juichend antwoord gegeven.
Ton Van Spanje

Berichtdoor sebas » zo maart 14, 2004 17:54

Ik vind dat heel goed nieuws wat er op die site staat..maar daar reageren jullie niet op zo te zien.
sebas

Berichtdoor Ton Van Spanje » zo maart 14, 2004 18:07

sebas wrote:
Ik vind dat heel goed nieuws wat er op die site staat..maar daar reageren jullie niet op zo te zien.

=========================
Sebas

Dat schijnt op de een of andere manier maar niet te lukken.
Ton Van Spanje

Berichtdoor sebas » zo maart 14, 2004 18:25

Idd Ton volgens mij is negatief doen leuker ghehe
sebas

Berichtdoor Holkers » zo maart 14, 2004 18:52

YES !!!! Hulst gaat door!!!:D:D:D:D:D:D:D
(;))

Maarhe, we moeten even Piet Paulusma inspreken dat het wel een beetje lekker weer moet worden en niet zoals vorig jaar... bibber
If the world didn't suck, we would all fall off!
Holkers

Volgende

Keer terug naar rallysport.nl