Ik wil graag weten waar dit punt zit. Ik las op de site van onze belgische vrienden dat het op KP Moselwein moet zijn, nabij Klüserath. Het zouden 2 korte hairpins moeten zijn, maar kan deze niet vinden. Iemand die ze wel weet.?
Sjeik1981 schreef:
Ik wil graag weten waar dit punt zit. Ik las op de site van onze belgische vrienden dat het op KP Moselwein moet zijn, nabij Klüserath. Het zouden 2 korte hairpins moeten zijn, maar kan deze niet vinden. Iemand die ze wel weet.?
TvD schreef:Volgens mij is ook dit het punt van foto 3/9 uit de openingspost....Sjeik1981 schreef:
hans vermeer schreef:Hallo Rallyfotografen,
Ná een aantal jaren niet meer in de omgeving van Trier te zijn geweest, ben ik van plan om komende editie weer eens van dichtbij mee te maken.
Het blijft altijd een heel gepuzzel om aan mooie foto-locatie's te komen. Jumps zoals Dikke Bertha (gina) en de jump op Moselland zijn me wel bekend. De laatste zit er dit jaar overigens niet in, als ik de proef goed heb bekeken.
Weet iemand van jullie de locaties van onderstaande foto's, alle info is uiteraard welkom.
Met wat info van hier en het eea uit Duitsland, heb ik het volgende bij elkaar gekregen![]()
foto 1
KP Dhrontal op zondag.
foto 2
idem als foto 1.
foto 3
KP Moselwein op zondag, voorlaatste hairpin voor de finisch.
foto 4
KP Bosenberg, zit dit jaar niet in het programma.
foto 5
KP Moselland op vrijdag
foto 6
KP Ruwertal/Fell in de buurt van punt Z5
foto 7
KP Moselland, jump zit er nu niet in.
foto 8
idem als foto 7
foto 9
idem als foto 3
foto 10
idem als foto 4