Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Sjeik1981 schreef:Stond er geloof ik niet bij. Je kan ze op donderdag wel bezichten bij hun eigen Serviceterein, althans ik had gelezen dat ze hun eigen service hadden. Meende in de buurt van Hermeskeil, maar pin me daar niet op vast. Ik had dit ergens gelezen, maar weet niet meer waar.
Wij waren vrijdag in riol, en hoorden daar dat Loeb woensdag gaat testen in Brauneberg.Trudie schreef:Oke wij zijn er ook helemaal klaar voor en maandag 16-8-'10 gaan we weg en dan zitten we er tot en met die er na zondag en hopelijk hebben we mooi weer met ze allen.
Wat ik nog wou vragen hier, zijn er nog test in de buurt die maandag of dinsdag ergens in de buurt van trier of de moezel.
wij zitten in landsheid in een hotel, leiwen was al vol, zaterdagavond gaan we wel naar de wijnstube daaro altijd gezellig daaro.
Trudie Geplaatst: Zo Aug 08, 2010 12:00 pm Onderwerp:
--------------------------------------------------------------------------------
Oke wij zijn er ook helemaal klaar voor en maandag 16-8-'10 gaan we weg en dan zitten we er tot en met die er na zondag en hopelijk hebben we mooi weer met ze allen.
Wat ik nog wou vragen hier, zijn er nog test in de buurt die maandag of dinsdag ergens in de buurt van trier of de moezel.
wij zitten in landsheid in een hotel, leiwen was al vol, zaterdagavond gaan we wel naar de wijnstube daaro altijd gezellig daaro
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 126 gasten