Als het tegen valt kan je altijd nog de pizzaria proberen.
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
GérardWRM schreef:Top 20 start om de 2 minuten ,,,,,
Het onverhard is volgens mij asfalt Erik, heb er vorige week toen we in Riol waren nog even gekeken ,wel een giga steile afdalingna die laatste hairpinSjeik1981 schreef:GérardWRM schreef:Top 20 start om de 2 minuten ,,,,,
Dan kom je dus in 3 kwartier niet zo heel ver dus.
Dan komen er 2 opties en het hoppen van de proef zit daar niet bij
A. blijven op KP1, dus KP3 nog keertje met als voordeel dat ik de classics keertje extra kan zien.
of B naar KP4. Moet ik alleen even een nieuw punt bijzoeken op KP3. Iemand hier nog tips. Had als eerste optie het onverhard aan het einde bij de camping staan. Nu zal dit wel zo blijven. Is namelijk maar 10 minuten rijden vanuit het hotel.
Maar dan wil ik graag nog wel een mooie tip voor de volgende doorkomst.
peugeot206GT schreef:Woensdagmorgen gaan wij die kant op.
Woensdagmiddag proeven rijden.
En kijken als we op bepaalde plekken kunnen komen![]()
En straat namen noteren (voor de domdom)
Donderdags shakedown en showstart, vrijdags 4 proeven kijken, zaterdag ook 4 stuks, en zondags 2 stuks.
Iedereen veel plezier.
A en P Rally Jan schreef:Het onverhard is volgens mij asfalt Erik, heb er vorige week toen we in Riol waren nog even gekeken ,wel een giga steile afdalingna die laatste hairpinSjeik1981 schreef:GérardWRM schreef:Top 20 start om de 2 minuten ,,,,,
A. blijven op KP1, dus KP3 nog keertje met als voordeel dat ik de classics keertje extra kan zien.
of B naar KP4. Moet ik alleen even een nieuw punt bijzoeken op KP3. Iemand hier nog tips. Had als eerste optie het onverhard aan het einde bij de camping staan. Nu zal dit wel zo blijven. Is namelijk maar 10 minuten rijden vanuit het hotel.
A en P Rally Jan schreef:Het onverhard is volgens mij asfalt Erik, heb er vorige week toen we in Riol waren nog even gekeken ,wel een giga steile afdalingna die laatste hairpinSjeik1981 schreef:GérardWRM schreef:Top 20 start om de 2 minuten ,,,,,
Sjeik1981 schreef:ZZR Fan schreef:Shakedown is gratis?
Denk ik wel, aangezien het ticket vanaf vrijdag loopt. Weet niet of je woensdag/donderdag op service kan komen. Daar zal je waarschijnlijk wel voor moeten betalen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast