Mabri schreef:De inschrijving sluit voor de Rallysprint 29 augustus, maar de inschrijving voor een bak koffie op de Materiaalpost is allang geleden gesloten.
Vergeten aan te melden....
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Mabri schreef:De inschrijving sluit voor de Rallysprint 29 augustus, maar de inschrijving voor een bak koffie op de Materiaalpost is allang geleden gesloten.
Van Eldik in elk geval. Die staat inmiddels op de inschrijverslijst met een nader te bepalen model A5.Speerke schreef:Komt de Ned top ook nog Eldik , Wevers , Loon , Swaanen
Pascal Meijs schreef:Van Eldik in elk geval. Die staat inmiddels op de inschrijverslijst met een nader te bepalen model A5.Speerke schreef:Komt de Ned top ook nog Eldik , Wevers , Loon , Swaanen
blufje schreef:Ik hoop eigenlijk dat Mark van Eldik weer met een andere wrc komt lijkt me wel mooi. Bijvoorbeeld een Xsara WRC
Sjeik1981 schreef:Wat is de R2 eigenlijk verschillend tov de S2000 of is de R2 helemaal niet op basis van de nieuwe Fiesta gebouwd en is de basis de oude Fiesta want dan snap ik hem wel gedeeltelijk
Kijk eens op www.fiestar2.comSjeik1981 schreef:Wat is de R2 eigenlijk verschillend tov de S2000 of is de R2 helemaal niet op basis van de nieuwe Fiesta gebouwd en is de basis de oude Fiesta want dan snap ik hem wel gedeeltelijk
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast