door Sjeik1981 » ma aug 23, 2010 9:01
Gister omstreeks 18.00 terug uit Duitsland. 4 dagen briljante motorsport gezien.
Donderdag shakedown gedaan in de buurt van de finish. Vrijdag 2 maal KP1/Kp4 op het eind met stukje gravel afkomende van een zeer steile afdaling. Eerste doorkomst iets minder mooi kunnen kijken door veel struikgewas/onkruid ed. Tweede doorkomst was veel beter, veel volk was vertrokken en ruimte te over.
Dag 2 vertrokken richting sankt wendeler en vervolgens Hermeskeil 2. Zondag toppertje met 2x de Gallery op een briljante harspeld met ook nog zeer veel overzichts mogelijkheden. Moet zeggen dat ik weinig Nederlanders heb gesproken, paar mensen op de vrijdag, welke wel meelezen op de vrijdag en nog op de zondag iemand. Verder nog paar belgen gesproken.
Wel raar dat je soms van info blijft verstoken enerzijds qua tijden anderzijds qua pure informatie. Gister pas gehoord dat Jasper op Panzerplatte zwaar ongeluk had gehad.
Verder wel mooi evenement, alleen ontzettend balen dat halverwege de eerste doorkomst Galerie mijn kamera defect ging. Temeer een Tsjech de bebossing wegmaaide voor de tweede doorkomst en ik de bocht daarna nog beter kon overzien. Gelukkig heeft broer nog wat prenten kunnen schieten.