WRC - ADAC Rallye deutschland

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor gta » ma aug 23, 2010 15:34

gta

Berichtdoor Paperclip » ma aug 23, 2010 15:55

Wat was het een supergaaf weekend zeg! Ik ben Zaterdag even heen en weer gereden, en gister nog een keer. Helaas wel een zuur einde voor mij, want m'n motorblok hield er op de terugweg mee op, en toen was ik nog geen uur onderweg. Waarschijnlijk opgeblazen.... :(
Paperclip

Berichtdoor Arjan19 » ma aug 23, 2010 17:59

:o
Dat zijn mindere berichten!

Met welke auto was je heen dan ?
Arjan19

Berichtdoor Arjan19 » ma aug 23, 2010 18:03

De schade aan de deur van Kuipers jr is aangericht door Burkart!

Kuipers stond geparkeerd met de deur open op een parkeerplaats.
Burkart kwam aanrijden en heeft vervolgens de deur van kuiper volledig aan puin gereden!

dit is wat we hoorde van Kuipers sr!
Arjan19

Berichtdoor ExTaxi » ma aug 23, 2010 19:36

ik weet niet of het interview met Gert van de Heuvel al ergens gemeld was?
http://www.omroepgelderland.nl/web/Nieu ... tellen.htm

Ik moet hierbij heel erg denken aan een ander ongeval wat minder goed afliep.......
ExTaxi

Berichtdoor emiel79 » ma aug 23, 2010 19:43

Sjeik1981 schreef:
MartijnS schreef:Erik,

Je hebt dus maanden zitten plannen enzo en dan kijk je van de 3 dagen, twee dagen twee proeven op hetzelfde punt terwijl je makkelijk vrijdag en zaterdag 4 proeven kon doen? ;)

Nou voor de vrijdag zag ik dat echt niet zitten. Daarbij stonden we best op een mooi punt moet ik zeggen. Zaterdag was het wel de bedoeling om Hermeskeil en Panzerplatte 2 keer te doen, maar mijn broertje zag die lange dag niet echt zitten aangezien we zondag om 5 uur op stonden om een mooie plek op Galerie te vinden, daarbij gingen we meteen aansluitend naar huis en hij vandaag weer moest werken.

Maar voor groot gedeelte klopte de planning wel aardig hoor qua tijden om te vertrekken en P-punten ed.

Vrijdag was het juist prima te doen om van de ene naar de andere proef te rijden...
Wij hebben vrijdag Veldenz - Fell - Piesport gezien. Alles lekker rustig aan gedaan en niet de routes genomen die als aanvoer routes aangegeven stonden... ;-)
Zaterdag zijn we begonnen op Hermeskeil (mooi punt bij de spoorlijn!) - Panzerplatte - St. Wendel (de start eens bekeken!) - Panzerplatte (niet op de platte zelf maar op een punt op de eerste 8 km!). Zondag 2x Dronthal op 2 verschillende plekken.

Bovenstaande is alles zonder al teveel gehaast gegaan, eigenlijk hebben we juist rustig aan gedaan. Vooral kwestie van niet de aangegeven routes kiezen denk ik...

Donderdag nog even showstart gekeken. Nooit de tijd en gelegenheid voor gehad, nu dus wel. Erg leuk om die mannen zo te zien!

Top om de uitslag voor Hans en Mark te lezen en uiteraard flink balen (en schrikken) van het uitvallen (en vooral de manier waarop) van Jasper, Martine en Kevin.

Al met al heb ik persoonlijk een top weekend gehad, een vermoeiend weekend, maar een top weekend!

Edit: ik hoor net het interview van rtvutrecht. Goed om te horen dat alles goed lijkt te gaan komen met Martine en Jasper.
emiel79

Berichtdoor WRC fan » ma aug 23, 2010 20:02

ExTaxi schreef:ik weet niet of het interview met Gert van de Heuvel al ergens gemeld was?

Ik moet hierbij heel erg denken aan een ander ongeval wat minder goed afliep.......

Een erg verhelderend interview. Ik ben benieuwd of ze hier nog wat aan over houden. Ik denk dat het voor hun moeilijk zou worden om de volgende keer in een rallyauto te komen.
WRC fan

Berichtdoor lennartrally » ma aug 23, 2010 20:35

scoobyfreak04 schreef:
JoostS schreef:En als ik dan deze foto zie:
http://www.ewrc.cz/images/2010/nemecko/abbring6.jpg
Klopt dan ons vermoeden dat Burkart tegen de auto aan is gereden?
Ik denk het niet, op die foto waar Arai loopt zie je de suzuki in de rij staan zonder bumper.

burkart is eruit gevlogen bij de bocht waar ik stond tegen een vangrail aan. heb de bumper nog wel thuis liggen en een stukje gril hahaha. na was wel schrikken want hij lag bijna in het ravijn
lennartrally

Berichtdoor TWENGELTJE » ma aug 23, 2010 20:43

Als de bumper nog heel is denk ik dat gerard hem wel in het museum wil hebben
TWENGELTJE

Berichtdoor jordysport » ma aug 23, 2010 20:53

Paperclip schreef:Wat was het een supergaaf weekend zeg! Ik ben Zaterdag even heen en weer gereden, en gister nog een keer. Helaas wel een zuur einde voor mij, want m'n motorblok hield er op de terugweg mee op, en toen was ik nog geen uur onderweg. Waarschijnlijk opgeblazen.... :(

Was dat met een suby?
If you can´t fix it with a hammer, you have an electrical problem! :lol:
jordysport

Berichtdoor Paperclip » ma aug 23, 2010 21:00

Jep, maar ben gelukkig wel geholpen door een mede-subarurijder die me een heel eind naar huis kon helpen. Alleen de auto staat nog daar ergens bij de garage.
Tsja, ook Subaru's gaan wel eens kapot :(

Overigens is er ook nog even iemand gestopt die hier denk ik ook wel eens komt, ik weet alleen de naam niet. Was met een Toyota Avensis met aanhanger waar een motor op stond. Daar kwam een best zwarte rookpluim uit de uitlaat toen die weg reed. :shock:
Paperclip

Berichtdoor MartijnS » ma aug 23, 2010 21:08

Maurice van der Sterren gok ik :)
Martijn Schouten
MartijnS

Berichtdoor metisse » ma aug 23, 2010 21:21

ExTaxi schreef:ik weet niet of het interview met Gert van de Heuvel al ergens gemeld was?

Dat kwam ook bij mij in gedachten toen ik het las, Dick.
metisse

Berichtdoor mmrizio » ma aug 23, 2010 21:57

Paperclip schreef:Overigens is er ook nog even iemand gestopt die hier denk ik ook wel eens komt, ik weet alleen de naam niet. Was met een Toyota Avensis met aanhanger waar een motor op stond. Daar kwam een best zwarte rookpluim uit de uitlaat toen die weg reed. :shock:

Ik zag een subaru op de vluchtstrook, en rallyvrienden laat je niet staan.

Ik zag de rookwolk in de spiegel :oops: Het was al gemeld bij de dealer waar hij vrijdag langs mag, maar ik hoop dat het verder geen gevolgen heeft voor jullie gezondheid :D

Hij krijgt waarschijnlijk wat veel diesel, maar verder loopt-ie best goed: 243 km/h op de GPS (bergaf, zonder aanhanger).

Balen van je Subaru, hopelijk valt het uiteindelijk mee.

Maurice
mmrizio

Berichtdoor leor888 » ma aug 23, 2010 22:30

Arjan19 schreef::o
Dat zijn mindere berichten!

Met welke auto was je heen dan ?

cynische/sarcastichse vraag aan iemand die niet met een auto terug on komen....
leor888

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden