Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Cinq-Power schreef:Is dat niet een tourwagen waar hij mee raced?
Vind het model een beetje een 1 serie.
Bartrallyfan schreef:De rijders van het MAN team zijn ook bekend: Peter versluis, Franz Echter en Marcel van Vliet.
in het pers bericht van ongeveer en maand geleden werd gesproken over zeker twee top coureurs met jaren dakar ervaring, nou zijn Franz en marcel in mijn ogen zeker geen top coureurs en passen niet in het rijtje Hans Stacy, Gerard de Rooy, Hans Bekx en Vladimir Tjagin.
Maar we zullen zien wat ze er van bakken, maar het is en blijft jammer dat de oprichter van het team en super gedreven rijder Hans Stacy er niet meer bij is.
jordysport schreef:EDERVEEN / DUBAI - Met 'pijn in het hart' heeft GINAF Rally Power rijder Marcel van Vliet besloten het komende jaar niet deel te nemen aan de Dakar Rally.
De ‘prins van de woestijn’ heeft een sabbatical ingelast. ,,Ik heb mijn gezin beloofd een keer met oud & nieuw thuis te zijn.’’
De nummer drie van het eindklassement in 2010 zal in 2011 de monsterrally vanuit zijn woonplaats Dubai volgen. ,,Wel handig als ik heimwee krijg naar de woestijn,’’ aldus Van Vliet. (persbericht ginaf)
En dan nu met een MAN, weet hij niet wat hij wil of zijn ze hem thuis zat?

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 25 gasten