michel uit berg schreef:Lieke schreef:michel uit berg schreef:shit!!! al 5 jaar hoop ik op regen daar en is t altijd droog.
gaat het regenen start ik niet
Je mag ook wel een keertje met mij mee
zie antwoord hierboven lieke
du schlapschjwans
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
michel uit berg schreef:Lieke schreef:michel uit berg schreef:shit!!! al 5 jaar hoop ik op regen daar en is t altijd droog.
Je mag ook wel een keertje met mij mee
Lieke schreef:michel uit berg schreef:Lieke schreef:michel uit berg schreef:shit!!! al 5 jaar hoop ik op regen daar en is t altijd droog.
Je mag ook wel een keertje met mij mee[/
du schlapschjwans
Timpreza schreef:Lieke schreef:michel uit berg schreef:Lieke schreef:michel uit berg schreef:shit!!! al 5 jaar hoop ik op regen daar en is t altijd droog.
Je mag ook wel een keertje met mij mee[/
du schlapschjwans
Idd Lieke.. Ik durf wel naast je te zitten hoor!
Als je tenminste een plekje vrij hebt
mantaboy schreef:Starten ging trouwens beter dan verwacht. Dat wint Vivienne van me, rest komt echt nog wel. Is een snelle dame in wording.
Walter Geuzebroek schreef:
Zij rijdt snel, ik schiet snel! Familietrekje?
Gsi-turbo schreef:Het was een erg leuke dag !
Ik red met de lancer EVO6 en was 2e algemeen achter paul Allerts in de skoda WRC. Helaas tijdens laatste poging misgeschakeld, anders had 1,00.022 een 0,58 / 0,59 geworden en had ik kunnen winnen.
Maar het gaat om het vermaak op zo'n dag en vermaakt heb ik mij zeker.
Goede banden keuze en hele goede afstelling
http://www.youtube.com/watch?v=Psl24pTn3I4
Groetjes,
Dennis
Gsi-turbo schreef:Inderdaad jammer van de regen, dan stonden er dus weer 2 auto's klaar om als het warmer was geworden de tijden nog verder te verbeteren.
Ik vond dit al een hele goede prestatie met een inmiddels oudere evo6 niet-WRC. en ben met dit resultaat met een heel fijn gevoel naar huis gereden met diezelfde evo6
Groetjes,
Dennis
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten