Niet als official of publiek
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Mazzo schreef:WEES GEWAARSCHUWD !!!!
Ik rijd net door Amsterdam Westpoort, en kan door alle verboden te parkeren i.v.m. rallysprint borden de normale verkeersborden niet meer lezen.... De Amsterdamse parkeerwachten zullen a.s. zondag dus weer zeer actief zijn...
WRC fan schreef:Hij zal er wel als navigator of rijder bij zijn. Maar van mij mag hij het ook wel verklappen.
Mazzo schreef:WEES GEWAARSCHUWD !!!!
Ik rijd net door Amsterdam Westpoort, en kan door alle verboden te parkeren i.v.m. rallysprint borden de normale verkeersborden niet meer lezen.... De Amsterdamse parkeerwachten zullen a.s. zondag dus weer zeer actief zijn...
mafiabaas101 schreef:leor888 schreef:lennartrally schreef:B. van de Kamp G.B. Soetendaal Subaru WRC
A8
wie zijn dit eigelijk en met welke subaru
waarschijnlijk dezelfde als vorig jaar:
rode subaru imprezza
Bob van de kamp en Benny Soetendaal
kenteken P162EUD
nope is een nieuwe auto
een blauwe s5
gschutten schreef:Ehm, volgens een bericht op the Rallysite, start van der Marel Sr. niet in Amsterdam, maar in Frankrijk bij de Mont Blanc Rally.
Mark Verhoeven schreef:Mazzo schreef:WEES GEWAARSCHUWD !!!!
Als dit een groot probleem is voor iemand, parkeer je toch bij de Arena (bijvoorbeeld) en ga je met openbaar vervoer verder.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten