zowaar in DE TELEGRAAF

Algemene rally-discussies

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

zowaar in DE TELEGRAAF

Berichtdoor bennie2000 » di maart 16, 2004 21:53

Was bezig de dagelijkse krant aan het doornemen , en zowaar weer een stukje in de sportafdeling van de telegraaf over RALLY.
Voor diegene die geen telegraaf hebben er stond toch wel een positief verhaal in, waarvan ik een klein stukje zal citeren:"Het Nederlands Rallykampioenschap wordt er dit jaar een stuk aantrekkelijker op , nu er gekozen is voor 1 enkel klassement, met uiteindelijk 1 echte winnaar..
Daarmee komt een eind aan de beproevingen van de toeschouwers, die vaak in weer en wind moesten wachten op kleine plukjes deelnemers, die met grote tussenpozen langskwamen. Het is nu een echte nationale titelstrijd geworden,die helemaal op eigen bodem wordt uitgevochten.Aanstaande vrijdag vindt in EMMELOORD met de ZUIDERZEERALLY de aftrap plaats.
En als de voortekenen niet liegen, dan komen de fans aan hun trekken. Als grootste kanshebbers gelden ERIK WEVERS, die met een potente toyota corolla wrc aantreedt en DIRK BOERS , die een subaru impreza wrc bestuurt.
Met diezelfde auto bestrijdt ook de ier OLLIE O'DONOVAN het hele NK. JAN DE WINKEL is eveneens kansrijk, ondanks dat hij met een tweewiel aangedreven bolide moet opnemen tegen de 4x4 kanonnen.De huidige internationaal kampioen heeft namelijk een echte fabrieks Renault Clio Super 1600 te pakken gekregen.Een unicum, want de fransen zijn er heel zuinig mee.Er zijn maar 6 van deze fullspec fabrieksauto's, waarvan er 2 in het junior WK rijden.Om het belang van het project te onderstrepen, stuurt Renault Sport zelfs elke wedstrijd een technicus ter ondersteuning naar de lage landen.Dat De Winkel hiervoor in aanmerking komt, heeft alles te maken metb zijn sterke optreden vorig jaar."
verders wordt er verteld dat de overkoepelde autosportfederatie KNAF zich inmiddels ook helemaal achter de RALLYSPORT heeft geschaard. Na 3 jaar de circuitsport met het KNAF Talent First programma te hebben ondersteund, is NU de rallysport aan de beurt."helaas heeft het ministerie van VWS de subsidie aan het NOC*NSF flink teruggeschroefd, zodat ook wij minder ondersteuning krijgen, maar we DENKEN toch dat we met een goed doortimmerd plan EINDELIJK jonge talenten zodanig op weg te kunnen helpen dat er ook eens een NEDERLANDER naar het WK kan doorstoten.Dat zou de rallysport in ons land een geweldige impuls kunnen geven", betoogt ERIC NOORT , voorzitter van de sectie rally's.

SORRY , het is toch een iets groter stukje geworden, wat me opviel was niks over de terugkeer van Jan v/d Marel, maar we kunnen over alles wel weer gaan zeuren, maar er staat toch weer een aardig stuk in de krant.

bron : DE TELEGRAAF
Ben Rademaker (29) rallyfan vanaf 1996

Afbeelding
bennie2000

Re: zowaar in DE TELEGRAAF

Berichtdoor MartijnS » di maart 16, 2004 22:01

Zag het ook staan ja! Niet verkeerd!
Martijn Schouten
MartijnS

Berichtdoor John » di maart 16, 2004 22:15

Met dank aan de heer Yzerman.

Cya John
John

Berichtdoor MaxHuyse » wo maart 17, 2004 13:25

Mijn dag kon ook niet meer stuk toen ik het las :-)
MaxHuyse

Berichtdoor David Westenbrink » wo maart 17, 2004 16:08

Dat zou idd een grote stap naar erkenning zijn.

En als nou ook een studio sport eventjes een paar zinnetjes erover durft te zeggen...
David Westenbrink

Re: Re: zowaar in DE TELEGRAAF

Berichtdoor Holkers » wo maart 17, 2004 16:25

David Westenbrink wrote:
Dat zou idd een grote stap naar erkenning zijn.

En als nou ook een studio sport eventjes een paar zinnetjes erover durft te zeggen...

hoho, niet te veel willen he :D
maar misschien dat er een mooie foto richting sport redactie van de telegraaf wonderen doet....
If the world didn't suck, we would all fall off!
Holkers

Berichtdoor David Westenbrink » wo maart 17, 2004 17:07

Ik lever zelf gewoon complete persberichten aan met foto. Komt er dan ook vrijwel altijd in. Regionaal dan :)

Misschien werkt dat bij Telegraaf ook zo... Dus als iemand van de organisatie uit nou even een heel mooi persbericht maakt na afloop vd wedstrijd... Ik weet niet of zoiets al gedaan wordt....

En als iedereen even een extra copietje maakt van zijn/haar persbericht en dan ook richting de telegraaff stuurt...zodat ze na elke rally een berg rallymail hebben.

Ik denk namelijk niet dat ze veel krijgen vanuit de rallywereld... kunnen we met zn allen wel klagen...

Maar goed... ik weet niet wat er vr activiteiten er zich verder op dit gebied plaatsvinden...

[Edited by David Westenbrink on 03-17-2004 at 05:11 PM GMT]
David Westenbrink

Berichtdoor ExTaxi » za maart 20, 2004 23:23

heb vandaag de fotograaf voor de Telegraaf (M. Yzerman) zien lopen dus ik verwacht weer een stukje in de krant komende week!

Berichtdoor John » zo maart 21, 2004 10:05

Hij krijgt een stukje van 80 woorden zoiets en je mag blij zijn als de helft er in komt. Vooral als er in het zelfde weekend F1 is. Dan maar Coo Dijkman (hoofd autosport) met mailtjes bestoken.

Cya John
John

Berichtdoor StevenK » ma maart 22, 2004 6:35

En vanochtend ook de uitslag in de telegraag.
StevenK
Site Admin

Berichtdoor SylviaVisser » ma maart 22, 2004 10:14

Steven zou je me dat stukje digitaal ff op kunnen sturen. Ben druk bezig met deze welkome aandacht van de Telegraaf.
Afbeelding Rijd nooit sneller dan je engelbewaarder kan vliegen.
SylviaVisser

Berichtdoor MaxHuyse » ma maart 22, 2004 10:35

Ineens ben ik een beetje teleurgesteld. Vanmorgen weet de Telegraaf te melden dat de broers Peter en Pieter Bijvelds de Zuiderzeerally hebben gewonnen.

Verder zeg ik maar niks....

Max
MaxHuyse

Berichtdoor bennie2000 » ma maart 22, 2004 11:29

Als iemand het e-mail adres heeft van die Coo Dijkman, dan kunnen we met zijn alle de goede gegevens doorgeven aan deze persoon, zodat het de volgende keer wel goed gaat, enne rome is ook niet in 1 dag gebouwd, volgende keer beter .
En zoals eerder vermeld er wordt nu inmiddels intresse getoond voor de rallysport, dus wees blij op naar de volgende wedstrijd....:)
Ben Rademaker (29) rallyfan vanaf 1996

Afbeelding
bennie2000

Berichtdoor Mivali » ma maart 22, 2004 21:51

Vriendin van mij werkt als journaliste bij deze krant....Ik zal lobbyen voor ons allen via haar. Wie niet waagt...
Michel
Michel van Lindert
Mivali

Volgende

Keer terug naar rallysport.nl