Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
scoobyfreak04 schreef:Wat is de reden hiervan?RallyAlmelo schreef:Maar ik ben een 100% Anti Van Eldik
Patmeister schreef:scoobyfreak04 schreef:Wat is de reden hiervan?RallyAlmelo schreef:Maar ik ben een 100% Anti Van Eldik
"The Empire strikes back"
RallyAlmelo schreef:Patmeister schreef:scoobyfreak04 schreef:Wat is de reden hiervan?RallyAlmelo schreef:Maar ik ben een 100% Anti Van Eldik
Beetje een arrogant mannetje..
Nee, ken hem niet.Ferdin schreef:RallyAlmelo schreef:Patmeister schreef:scoobyfreak04 schreef:Wat is de reden hiervan?RallyAlmelo schreef:Maar ik ben een 100% Anti Van Eldik
![]()
Ooooo ken je hem dan,denk dat dat reuze meevalt
![]()
![]()
Dat is nu eenmaal zijn karakter. Ik vind het wel iets hebben.RallyAlmelo schreef:Nee, ken hem niet.Ferdin schreef:RallyAlmelo schreef:Patmeister schreef:scoobyfreak04 schreef:Wat is de reden hiervan?RallyAlmelo schreef:Maar ik ben een 100% Anti Van Eldik
![]()
![]()
![]()
Maar hoe hij altijd reageert in interviews etc..
Maarja, dat vind ik hé!
scoobyfreak04 schreef:Dat is nu eenmaal zijn karakter. Ik vind het wel iets hebben.RallyAlmelo schreef:Nee, ken hem niet.Ferdin schreef:RallyAlmelo schreef:Patmeister schreef:scoobyfreak04 schreef:Wat is de reden hiervan?RallyAlmelo schreef:Maar ik ben een 100% Anti Van Eldik
![]()
![]()
![]()
Maarja, dat vind ik hé!
Niet gaan kijken Ferdi?Ferdin schreef:scoobyfreak04 schreef:Dat is nu eenmaal zijn karakter. Ik vind het wel iets hebben.RallyAlmelo schreef:Nee, ken hem niet.Ferdin schreef:RallyAlmelo schreef:Patmeister schreef:scoobyfreak04 schreef:Wat is de reden hiervan?RallyAlmelo schreef:Maar ik ben een 100% Anti Van Eldik
![]()
![]()
![]()
Maarja, dat vind ik hé!
idd Kristof helemaal mee eens
![]()
.
scoobyfreak04 schreef:Niet gaan kijken Ferdi?Ferdin schreef:scoobyfreak04 schreef:Dat is nu eenmaal zijn karakter. Ik vind het wel iets hebben.RallyAlmelo schreef:Nee, ken hem niet.Ferdin schreef:RallyAlmelo schreef:Patmeister schreef:scoobyfreak04 schreef:Wat is de reden hiervan?RallyAlmelo schreef:Maar ik ben een 100% Anti Van Eldik
![]()
![]()
![]()
Maarja, dat vind ik hé!
idd Kristof helemaal mee eens
![]()
.
ZZR Fan schreef:Aflintbeleid in Nederland slaat al jaren nergens op. In dat opzicht mogen ze wel eens een technisch overleg voeren met organisaties in België en Duitsland.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast