Ned rally schreef:tiemen schreef:kraats schreef:ZZR Fan schreef:Aflintbeleid in Nederland slaat al jaren nergens op. In dat opzicht mogen ze wel eens een technisch overleg voeren met organisaties in België en Duitsland.
Jij kunt ook alle juridische verantwoording op je nemen dan halen ze alle linten weg, met plezier zelfs. Dat is goedkoper, makkelijker en beter voor het publiek. Er worden dan wel regelmatig wat ledematen aan vellen gereden maar die kom je dan wel ff opruimen, he?
Er is al eerder hierop gereageerd, maar dit slaat helemaal nergens op!
Je doet net overkomen of alle rallybezoekers domme/achterlijke mensen zijn! Gelukkig kan ik (en met mij een heleboel andere mensen) zelf nadenken, en weet ik wat een verstandige plaats is, en wat niet.
Deze opmerking staat vol van het (ongepaste) cynisme.
Iedereen heeft en mag overal een mening over hebben, en wanneer iemand een mening heeft die anders is dan de jouwe, geef je dit soort opmerkingen

De juridische regels en verantwoordelijkheid wordt steeds groter, dus grotere veiligheidszones en verboden publiek zones. Het gros van het publiek weet echt wel dat ze netjes achter het lint moeten staan, MAAR dat andere gedeelte heeft echt niet het inzicht om op een veilige plaats te gaan staan. Ik vraag me dit toch echt telkens weer af als ik 40 man in een remzak zie staan......
Al met al roept iedereen dat het niet goed is en dat het buitenland beter is?!?!?! Maar niemand neemt de uitdaging aan om het spelletje eens van de andere kant te bekijken en mee te gaan als official. Hier zijn er nooit genoeg van.... vandaag ook weer officials van vanmorgen 8.00 uur tot vanavond 10 uur in touw op verschillende kp's om dat niet luisterend publiek aan de kant te proberen te houden.
vind je het gek dat de supporters niet meer luisteren!!! hET WORDT GEWOON TE GEK, als ik per ongeluk nog ooit (weinig kans hoor, dus maak jullie niet druk) een rally hier in NL bezoek en ik wordt weer eens onterecht behandeld, dan blijf ik staan of de proef gaat niet door!!!
ik houd me aan de regels van de juiste plek, dus ik wordt terecht weggestuurd omdat het een verboden zone is, vervolgens een half uur later staat er 100 man, dan zijn de officials ineens niet meer STOER en dan laten ze het maar begaan.
iK DURF GERUST TE STELLEN DAT DE MARCHALS VAN PAK EM BEET 5 JAAR EN VERDER TERUG goed bezig waren, de laatste 5 jaar loopt het niveau hard achter uit!!! Ze zijn niet consequet, onzeker, geen gezag, te snel dreigen met van alles, gewoon slecht, dan hebben ze ook nog eens altijd van die slappe vriendinnen of vriendjes bij, die helemaal niet weten wat ze doen, alleen maar in en tegen de auto hangen.
Dat er een tekort aan marschals is snap ik, maar om dan een stel van die pippos zo'n hesje te geven!!! De rallysport wordt gesteunt door het publiek en kapot gemaakt door de "organisatie" Als er wordt gezorgd dat er op elke hoek vakkundige mensen staan die ook zelf kunnen nadenken, dan verloopt alles goed en tevreden voor iedereen!!!
Maar goed dit is maar weer eens mijn bescheiden mening!!! En ja kun je zeggen ga er zelf maar eens staan, nee zo werkt dat niet, ik kies daar ervoor omdat niet te doen, wat meer van de hedendaagse "marchals"zouden moeten doen!!!
Zoals jullie lezen was dit weer een behoorlijke klaagzang, maar ik ben gewoon echt zwaar teleur gesteld dat het vort zo moet!!! En ik hoor het meer en meer langs de 50 meter zijlijn.