rally-idioot schreef:Ten Brinke wint de Hellendoorn Rally!
Inderdaad, super voor hem!
Gefeliciteerd!
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
rally-idioot schreef:Ten Brinke wint de Hellendoorn Rally!
S11 Fan schreef:stefan schreef:kraats schreef:ZZR Fan schreef:Aflintbeleid in Nederland slaat al jaren nergens op. In dat opzicht mogen ze wel eens een technisch overleg voeren met organisaties in België en Duitsland.
Jij kunt ook alle juridische verantwoording op je nemen dan halen ze alle linten weg, met plezier zelfs. Dat is goedkoper, makkelijker en beter voor het publiek. Er worden dan wel regelmatig wat ledematen aan vellen gereden maar die kom je dan wel ff opruimen, he?
dikkebullshit wat je zegt! ik stond op 1 kp vandaag op meerdere punten.... daar waar ze met een hoge snelheid de bocht uitgaan staan de mensen dicht bij de rand,.. en daar op een plek waar niets!!(greppel, groot hek met dikke palen ervoor) kan gebeuren is het mega groot afgezet! maargoed, je hebt soms uitersten, uiteraard weet ik ook wle dat de officials nodig zijn voor een rally!
Op dit punt heb ik vorig jaar meerdere mensen dat lintje weg zien rijden!!! Levensgevaarlijk.
voor mij als echte rallyfan, ga sinds ik 17 ben naar iedere rally, is het helemaal afgelopen hier in nederland... klote boekjes, alleen in helendoorn is het altijd wel oke, aflinten wat nergens op slaat, en dan vandaag na dik 2 uur wachten langs een kp, wordt er ineens een verboden zone van gemaakt, ik kan het haast echt niet geloven!!! 2 uur wachten en dan kun je achter 10 rijen dik mensen naar ruggen staan te kijken!!! echt gewoon
Op kp1 van vandaag was dit echt gevaarlijk ja! Kijk maar:
En dit was niet de enige die er zo langs kwam!
S11 Fan schreef:stefan schreef:kraats schreef:ZZR Fan schreef:Aflintbeleid in Nederland slaat al jaren nergens op. In dat opzicht mogen ze wel eens een technisch overleg voeren met organisaties in België en Duitsland.
Jij kunt ook alle juridische verantwoording op je nemen dan halen ze alle linten weg, met plezier zelfs. Dat is goedkoper, makkelijker en beter voor het publiek. Er worden dan wel regelmatig wat ledematen aan vellen gereden maar die kom je dan wel ff opruimen, he?
dikkebullshit wat je zegt! ik stond op 1 kp vandaag op meerdere punten.... daar waar ze met een hoge snelheid de bocht uitgaan staan de mensen dicht bij de rand,.. en daar op een plek waar niets!!(greppel, groot hek met dikke palen ervoor) kan gebeuren is het mega groot afgezet! maargoed, je hebt soms uitersten, uiteraard weet ik ook wle dat de officials nodig zijn voor een rally!
Op kp1 van vandaag was dit echt gevaarlijk ja! Kijk maar:
En dit was niet de enige die er zo langs kwam!
Corne schreef:En die kaarten, jongens vinden jullie die nu echt zo geweldig? Wat een kl*tekaarten, ongelofelijk. Gebruik nog steeds die van 2004 en eerder, een fietskaart.. Ideaal
Dennis014 schreef:Kuipers (geloof ik, heb het niet helemaal goed kunnen zien, was iig wel een S14) ook nog een momentje op kp5. Ging er op het onverhard vanaf. Raakte nog bijna een cameraman.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 41 gasten