Hellendoorn Rally 2010

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor romar » za sep 18, 2010 20:05

Zowww, :D :D

Echt mooie strijd gezien vandaag tussen Van Eldik en Ten Brinke..
Gingen allebei megahard net voor t onverhard op de laatste proef door de vloeiende bochten... Wouden naar huis gaan na kp14, goed dat we dat niet gedaan hebben :D
Voor de rest 5 proeven gezien met 2 x de rondkoers erbij,

Gewoon topdag gehad, en veel dikke wrc's die bijna allemaal bleven rijden...

Groeten Romar
romar

Berichtdoor Mazzo » za sep 18, 2010 20:28

Volgens mij hebben we een fantastische en spannende rally gezien zonder ongelukken.... Dus hou is op met zeuren en geniet van mooie sport, die mogelijk word gemaakt door zoveel vrijwilligers..
Mazzo

Berichtdoor Jaccoooo » za sep 18, 2010 20:47

over officialls gesproken, op kp9 heb ik een kleine dikke snotneus van een of ander beveligingsbedrijf, een oudere man achter het lint zien werken door hem zowat bij de strot te grijpen,die ouwe man was wat eigenwijs ,maar hoe die beveiliger zich gedroeg leek ook nergens op.
(ik stond op het punt om me er te mee gaan te bemoeien)
Jaccoooo

Berichtdoor Ned rally » za sep 18, 2010 20:52

Jaccoooo schreef:over officialls gesproken, op kp9 heb ik een kleine dikke snotneus van een of ander beveligingsbedrijf, een oudere man achter het lint zien werken door hem zowat bij de strot te grijpen,die ouwe man was wat eigenwijs ,maar hoe die beveiliger zich gedroeg leek ook nergens op.
(ik stond op het punt om me er te mee gaan te bemoeien)

Dit gaat dan toch niet over officials???????!!!!!
Veenhuizen Groep Nederland Rally
Officialclub Midden-Nederland
www.nederlandrally.nl
Ned rally

Berichtdoor Mazzo » za sep 18, 2010 20:54

Waarom lees ik alleen maar zure berichten, en hoor ik niemand over de spanning in de top van het klassement....
Mazzo

Berichtdoor Jaccoooo » za sep 18, 2010 20:58

sorry maar ik moest dit ff kwijt

ik zal over nieuw beginnen

prachtige rally gezien, met weer eens een andere winnaar,en veel spektakel van de WRC's en RWD's :D
Jaccoooo

Berichtdoor Paul Stars 25 » za sep 18, 2010 21:00

ja dit gaat wel degelijk over officials.
ik heb het ook gezien,en ergerde me kapot aan die vent.
hij moet gewoon ze klauwen thuis laten,en het met woorden oplossen.
wat mij betreft hoeft die "kleine snotneus" geen official te zijn.die is er niet bepaald voor geschikt...........
als ik die man was geweest,gaf ik hem aan!

buiten dit,heb ik een lekker rallydagje gehad,en het was nog droog ook!
Paul Stars 25

Berichtdoor Ned rally » za sep 18, 2010 21:05

Paul Stars 25 schreef:ja dit gaat wel degelijk over officials.
ik heb het ook gezien,en ergerde me kapot aan die vent.
hij moet gewoon ze klauwen thuis laten,en het met woorden oplossen.
wat mij betreft hoeft die "kleine snotneus" geen official te zijn.die is er niet bepaald voor geschikt...........
als ik die man was geweest,gaf ik hem aan!

buiten dit,heb ik een lekker rallydagje gehad,en het was nog droog ook!

en net was het nog een beveiliger van een beveiligingsbedrijf...?
Veenhuizen Groep Nederland Rally
Officialclub Midden-Nederland
www.nederlandrally.nl
Ned rally

Berichtdoor Ton Van Spanje » za sep 18, 2010 21:10

Of het nu een official was of een beveiliger, blijkbaar was hij ingehuurd door de organisatie. Hierdoor maakt het ook wel de sfeer
Ton Van Spanje

Berichtdoor WRC fan » za sep 18, 2010 21:12

dennis.kampman schreef:
S11 Fan schreef:
stefan schreef:
kraats schreef:
ZZR Fan schreef:Aflintbeleid in Nederland slaat al jaren nergens op. In dat opzicht mogen ze wel eens een technisch overleg voeren met organisaties in België en Duitsland.

Jij kunt ook alle juridische verantwoording op je nemen dan halen ze alle linten weg, met plezier zelfs. Dat is goedkoper, makkelijker en beter voor het publiek. Er worden dan wel regelmatig wat ledematen aan vellen gereden maar die kom je dan wel ff opruimen, he?

dikkebullshit wat je zegt! ik stond op 1 kp vandaag op meerdere punten.... daar waar ze met een hoge snelheid de bocht uitgaan staan de mensen dicht bij de rand,.. en daar op een plek waar niets!!(greppel, groot hek met dikke palen ervoor) kan gebeuren is het mega groot afgezet! maargoed, je hebt soms uitersten, uiteraard weet ik ook wle dat de officials nodig zijn voor een rally!

Op kp1 van vandaag was dit echt gevaarlijk ja! Kijk maar:

Afbeelding

En dit was niet de enige die er zo langs kwam!

Dit was vorig jaar!!! Daar op dat plekkie.
http://www.youtube.com/watch?v=Kt6OdX8pWs8&feature=fvst

Het verbaasde mij ook toen ik daar stond te kijken. Wij kwamen om KP 9 te zien en toen was KP 7 nog bezig. Ik wist dat Van Eldik daar vorig jaar door het lintje was gegaan en verbaasde mij erg over de plek. Toen de safety car voor het begin van KP 9 voorbij kwam werden deze mensen weggehaald, en terecht want meerdere rijders reden daar gewoon een stuk over het fietspad.

Wel een aanrader trouwens deze plek.
WRC fan

Berichtdoor Christophe » za sep 18, 2010 21:14

romar schreef: en veel dikke wrc's die bijna allemaal bleven rijden...

Opmerkelijk ja!
Jammergenoeg niet aanwezig, maar blijkbaar heeft Van Eldik nog het onderste uit de kan gehaald.. Mooi! Marel ook toptijden gereden zo te zien! Goeie copiloten die Belgen... :wink: :lol:
Laatst bijgewerkt door Christophe op za sep 18, 2010 21:14, in totaal 1 keer bewerkt.
Grtz Christophe 8)
Christophe

Berichtdoor Ton Van Spanje » za sep 18, 2010 21:20

maar weer on topic

als oudgediende ben ik benieuwd of Andervang ouwerwets tekeer ging. Wie heeft er wat over te vertellen?
Ton Van Spanje

Berichtdoor WRC fan » za sep 18, 2010 21:23

Ik weet niet precies in welke auto Andervang reedt. Volgens mij was het de gast auto van Bas Koeten Racing. En ik kan je zeggen dat ik die aardig spectaculair voorbij zag komen.
WRC fan

Berichtdoor Jaccoooo » za sep 18, 2010 21:26

Ton Van Spanje schreef:maar weer on topic

als oudgediende ben ik benieuwd of Andervang ouwerwets tekeer ging. Wie heeft er wat over te vertellen?

de uitslag zegt toch wel genoeg,in een onbekende auto in een rally die hij zon 25 jr, geleden een paar x heeft gereden, en ik weet niet of hij nog regelmatig "traint"
Jaccoooo

Berichtdoor ExTaxi » za sep 18, 2010 21:32

het is weer 1 klaagzang hier.......jammer is dat toch. Als je de nadelen / slechte punten noemt, noem dan ook wat je WEL kon waarderen. Ik zal niet zeggen dat ik het niet eens ben met een aantal kritieken, maar het was toch ook best een toffe dag? Afijn........

Stig Andervang...........Hulde! Wat ging die beste man hard op het onverhard zeg. Petje af.

Natuurlijk ook hulde voor Van de Marel jr. Geweldige rijstijl en ik denk dat hij het goed heeft gedaan dit weekend.

Maar als je Van Eldik dan zo gigantisch hard en agressief ziet rijden, dan verwacht je toch niet dat Bernhard boven hem eindigt? Goed gedaan Ten Brinke, daarmee laat je toch wel wat zien.

Verder erg genoten van de ouwe Opeltjes.

Vrijwel droog gebleven en eerlijk gezegd had ik dat wel anders willen zien. Een buitje over de proeven is net even wat leuker.

Foto's komen morgen wel, eerst eens een poosje pitten.
ExTaxi

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden