Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
rvgrally schreef:Mazzo schreef:Waarom lees ik alleen maar zure berichten, en hoor ik niemand over de spanning in de top van het klassement....
omdat een rally compleet vernuekt wordt door de compleet waardeloze organisatie
rvgrally schreef:nee doe ik nie, dat is dus niet mijn taak, mijn taak is een mooie gezellig dag te hebben!!!
Jan schreef:Wat een bescheiden mening Ralph...
Heb je je al eens afgevraagd waarom jij zo vaak bij die probleemsituaties betrokken bent? Misschien sta je wel gewoon op de verkeerde plekken...
Mazzo schreef:rvgrally schreef:Mazzo schreef:Waarom lees ik alleen maar zure berichten, en hoor ik niemand over de spanning in de top van het klassement....
Dan blijf je voortaan lekker thuis
rvgrally schreef:mijn denk en doe niveau ligt hoger als de gemiddelde marschal, !
rvgrally schreef:Mazzo schreef:Waarom lees ik alleen maar zure berichten, en hoor ik niemand over de spanning in de top van het klassement....
Ton Van Spanje schreef:rvgrally schreef:nee doe ik nie, dat is dus niet mijn taak, mijn taak is een mooie gezellig dag te hebben!!!
Is dat jou taak? Dus jij ziet dat als jouw verplichting?
ROFLMAO
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten