rvgrally schreef:Ned rally schreef:rvgrally schreef:Jan schreef:Haha!
Ik ben trouwens wel benieuwd naar de reacties vanuit de deelnemers wat betreft de nieuwe proef bij Rijssen...
ik ook , had hem namelijk graag gezien

Inkopper: had je moeten gaan kijken....

voorzetje: heb ik geprobeert
Heb ik ook geprobeerd. Is nog gelukt ook. Nadat we als official ons dankbare werk gedaan hadden bij Den Ham.
Kom je bij een bevriende official op de post, op een mooi stuk onverhard, zien we dat er behoorlijke kuilen in dat stuk onverhard gevallen zijn.
Om daarom het publiek tegen zichzelf in bescherming te nemen, hebben we daarom een stuk lint gespannen zodat, mocht er een deelnemer verkeerd terecht komen bij het door de gaten stuiteren, hij niet direct het publiek in zou duiken.
Dat er dan mensen teleurgesteld worden omdat ze nu niet de mooie foto kunnen maken, dat is dan helaas, maar echt niet anders.
Wij gaan niet lijdzaam toezien hoe het publiek heel dicht naast een behoorlijk hobbelpad lekker onderuit in een stoeltje gaat zitten wachten tot er een deelnemer op ze af komt en gezellig met auto en al op datzelfde stoeltje gaat zitten.
Wat ik hiermee wil zeggen is heel simpel: Natuurlijk weet iedereen hier op dit forum precies hoe het spelletje werkt. En natuurlijk kan ook iedereen precies vertellen wanneer een deelnemer een onverhoeds uitstapje maakt en waar hij dan ook terecht komt.
Maar voor al die andere nitwits spannen wij allerlei lintjes om enigsinds te proberen het publiek op een veilige afstand te houden.
En uiteraard pleit ik dan ook hier op een algeheel verbod op stoeltjes langs de proeven. En inderdaad zeker voor de officials.
Niemand heeft het filmpje gezien en niemand was er bij, maar twee weken terug hebben we allemaal kunnen zien hoe weinig tijd je hebt om weg te springen als er een deelnemer op je af komt.
En omdat ik als official zijnde ook niet weet wanneer er bij mij op de post een deelnemer er af vliegt, hou ik graag een ruime veiligheidsmarge aan bij het aanbrengen van linten.
Maar even terug naar Hellendoorn, ik heb weer genoten van een prachtige sport. We begonnen op een bijna volgas rechterknikje in de buurt van den Ham, waar je kon zien wie er echt ballen hebben en wie niet.
Van de "snellere" deelnemers waren er maar 3 die het gas echt lieten staan daar. Van Eldik, Van der Marel en Abbring. Terwijl Dennis Kuipers het de 2e doorkomst ook niet slecht deed.
Daarna ff op de service geweest, wat voor mij persoonlijk het hoogtepunt van de dag was, na het weerzien van Jasper en zeker Martine.
Iedereen weet wat er in Duitsland gebeurd is, ik had ze persoonlijk nog zeker niet terug verwacht.
Daarna nog ff geassisteerd op de erg makkelijk te vinden nieuwe proef onder Rijssen.
Wat is dat toch mooi, dat ouderwetse kaart lezen. Je staat er versteld van hoe vaak je de vraag krijgt van het publiek met de kaart in de hand: Waar ben ik nu?
Wij bedanken de organisatie weer voor een mooie rallydag.