YLLAR schreef:De info avond is mij bekend
In Stroe is dat 2 weken vooraf aan de rally voor omwonenden
( i.v.m. de Barneveld rally )
Wat het contact tussen rijdres en official verenigingen betreft:
Dat zal best voorkomen, maar je leest op het forum en in de krant regelmatig commentaar van rijders op een rally en daar zitten ook rijders uit de bovenlaag van klassementen in
Kortom, als je e.e.a. combineert zijn er veel verbeterpunten en als die niet worden aangepakt gaat de rally in Nederland verdwijnen
Buiten de problemen die hier worden besproken heb je ook nog te maken met het ambtelijk apparaat en de steun uit die hoek word ook minder
Je hebt elkaar allemaal nodig, dus moet je kiezen voor productieve samenwerking
De info avond voor aanwonenden heeft hier helemaal weinig mee van doen. Deze vind plaats in opdracht van de gemeenten zodat aanwonenden de kans krijgen om optimaal geïnformeert te worden, en waarbij de persoonlijke omstandigheden een rol spelen.
Wanneer er rijders zijn die onderbouwd met zaken aankomen die voor iedereen problemen opleveren worden die bij mijn weten wel opgelost. Dat organisatoren soms niet ingaan op persoonlijke wensen is vaak nog begrijpelijk. Zeker als een fatsoenlijke communicatie vorm niet mogelijk is. Enne, mij is ook wel duidelijk dat zij soms fouten maken, zij zijn net als officials, en andere betrokkenen, net mensen.
Verder vraag ik me af wat het niveau van een rijder op de proeven te maken heeft met het commentaar dat hij levert, zeker niet wanneer zij niet geremd worden door enige vorm van kennis. Ik ben niet de enige die de indruk heeft dat hetgeen jij bedoeld alleen maar afbreuk doet aan hen zelf en aan de rallysport. Het gaat hiet om <1%. Dit gaat nergens over.
Hoe kom jij erbij dat het ambtelijke apparaat steeds minder meewerkt?
Ik heb het vermoeden dat ik wat meer contacten heb met de ambtelijke molen, dan jij.

Rijd nooit sneller dan je engelbewaarder kan vliegen.