Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Pleegje schreef:Ook ik had me eigenlijk voorgenomen om niet in dit topic te reageren maar er moet me toch iets van het hart.
1) de beste stuurlui staan aan wal..oftewel..een grote groep die hier commentaar geeft weet prima hoe de klok luidt maar heeft geen idee waar de klepel zich bevindt. Dus als je wilt meepraten op normaal discussieniveau...zorg dan dat je je eerst hebt verdiept in de materie. En voor degene die wel weten waarover ze praten..(en dat zijn er maar echt een paar)..doe niet zo moeilijk en stuur een brief naar de KNAF. Ik kan je garanderen dat daar wat mee wordt gedaan.
2) de officials worden prima opgeleid in alles wat ze moeten weten (zowel qua regels/voertuigtechniek/EHBO).
3) er zijn geregeld officialdagen waarin men bovenstaande in de praktijk kan zien en zelf kan ervaren.
4) het aflinten is geen onderdeel van de officials maar wordt (inter-)nationaal bepaalt door de FIA en de KNAF.
5) zonder al die officials (die er staan in weer-en-wind voor een lunchpakketje) zou er geen rally meer bestaan in Nld.
Tot zover mijn enige bijdrage in dit geheel. Ik heb het geluk dat ik bij slecht weer in mijn gele kanarie kan stappen en droog zit en volledig kan vertrouwen op de officials in het veld die mijn oogjes-en-oortjes zijn).
ferry bakker schreef:Ik rijdt rally en zou voor geen goud official willen en kunnen zijn, omdat ik 1x iets zeg en dan een ram geef, Dus er gewoon niet geschikt voor ben.
maar zonder officials geen meter rally, en er zijn hier mensen die er iets op aan te merken hebben en geen official zijn.
nou mannen en dames laat zien dat het beter kan en ga er voor.
ik denk dat we in Nederland onze handen dicht mogen knijpen met deze mensen.
en als we nou een prijs voor beste official gaan geven gaat hij voor mij naar Rinus.
rvgrally schreef:Ik lees uit de reacties hier, als je 1 keer een beetje grof reageert, je de rest van de tijd geen fatsoenlijke reactie meer kunt verwachten, dus bij deze laat ik al het commentaar over aan jullie perfecte mensen die toch op alles wel een antwoord weten. En veel plezier erbij.
Hoop dat het afgelopen verhaal enkele mensen wakker heeft geschud, en dat die NEP vlaggers een fatsoenlijke cursus gaan krijgen!!
rvgrally schreef:Ik lees uit de reacties hier, als je 1 keer een beetje grof reageert, je de rest van de tijd geen fatsoenlijke reactie meer kunt verwachten, dus bij deze laat ik al het commentaar over aan jullie perfecte mensen die toch op alles wel een antwoord weten. En veel plezier erbij.
Hoop dat het afgelopen verhaal enkele mensen wakker heeft geschud, en dat die NEP vlaggers een fatsoenlijke cursus gaan krijgen!!
r199 schreef:Ik was vrijdagavond official op kp daarle, bij de kerk. Hier was het publiek in zeer grote getale aanwezig, het contact tussen publiek en ons officials was zeer goed, en we hebben met elkaar bijzonder genoten van de doorkomsten van de rijders. Dit waren echte rallyfans die wisten hoe je je hoort te gedragen en het gezellig konden houden.
RALLYFANS BEDANKT, dit mag ook eens genoemd worden.
Vriendelijke groet, Herman Zweers
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 14 gasten