Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Holkers schreef:Klopt Martijn en ik denk ook dat dit op plek 1 van de lijst van Pascal mag1 ............
Publieksinformatie kost ook wat, maar wordt veelal gedeelt of is in de loop der jaren gemeengoed geworden omdat er 9 van de 10 keer op dezelfde plek gereden wordt. Tijdschema is alleen interessant, deelnemerslijst komt daarna.
Ik wil best betalen om wagens voorbij te zien komen, maar ook daar zit een 'mate' van in. Bij de EGR vragen ze me te veel. Hun keuze, maar dat vind ik teveel voor een rally die niet meer brengt (vroeger wel, nu niet meer) dan een andere RDO rally. Nadeel van deze vorm van betaling is de handhaving, hoewel dat niet een grote bijdrage vergen.
addicted to AUDI schreef:Ik heb er wel wat geld voor over om een keer met een voorrijder op snelheid over een paar proeven te gaan. Bij de EGR werd ik helaas uitgeloot.
Is volgens mij best "een markt" voor.
Als dit ten goede komt aan lagere entreeprijzen en lagere startprijzen is er volgens mij een win-win situatie te creeren.
Gert
briljant schreef:wij begrijpen elkaar Maarten.
Ned rally schreef:briljant schreef:wij begrijpen elkaar Maarten.
Als rijders nou eens ook een wedstrijd mee organiseren, dan zien ze wat er allemaal bij komt kijken en wat er aan kosten gemaakt worden.
Daarnaast zien dat je bijna een jaar werk hebt voor 1 dag rally....
Sommigen snappen echt niet dat er zoveel regels zijn en dat je aan deze regels/reglementen dient te houden. Ik zou als rijder blij zijn dat er een fatsoenlijke professionele ambulance aan de start van een kp staat. Zou wel een hoop geld schelen.....
Ned rally schreef:briljant schreef:wij begrijpen elkaar Maarten.
Als rijders nou eens ook een wedstrijd mee organiseren, dan zien ze wat er allemaal bij komt kijken en wat er aan kosten gemaakt worden.
Daarnaast zien dat je bijna een jaar werk hebt voor 1 dag rally....
Sommigen snappen echt niet dat er zoveel regels zijn en dat je aan deze regels/reglementen dient te houden. Ik zou als rijder blij zijn dat er een fatsoenlijke professionele ambulance aan de start van een kp staat. Zou wel een hoop geld schelen.....
Wat misschien wel zou helpen om alles voor een ieder die daar behoefte aan heeft inzichtelijk te maken is een kleine opsomming van de basis kosten die je hebt bij wedstrijden.
Er zijn hier meerdere wedstrijdlijders/organisatoren actief die daar goed inzicht in kunnen geven en zo kunnen aangeven waarom de inschrijfgelden hier hoger liggen dan in onze omliggende landen.
cvgn schreef:Feit blijft alleen dat ze in omringende landen kennelijk veel minder kosten hebben
Waarom denk je dat ze in Belgie bij elke rally inkomgeld vragen: gewoon om rond te komen.
Verzekering in Belgie tijdens een rally is ook veel lager dan hier in Nederland.
Maar degene die het niet goed meer vinden in Nederland en uitwijken naar Belgie moeten eens een rekenmachine kopen en uitrekenen wat het kost om een jaar Belgie te rijden: benzine, verblijfskosten enz.
Zou je van staan te kijken wat het kost.
groeten uit Roosendaal.
Carine van Gastel
Persoonlijk vind ik zoizo dat dat de exotic green hun plank geheel aan het misslaan is met hun straat races cityracing etc daarvoor kan je na Zandvoort toe of de Automaxx tuning o.i.d
pascal rally schreef:laten we dan beginnen hoe maken we de sport aantrekkelijk , beter betaalbaar ,maar veilig voor rijder`s en publiek
geld kosten doet het zeker en je hebt heel veel vrijwilligers nodig om de sport te kunnen beoefenen . ( en gelukkig zijn ze er in weer en wind)
In nederland draait alles om geld veel geld ,een vergunning voor dit een vergunning voor dat, kosten politie ,afslepen en.................... nog heel veel meer
hoe krijg je mensen aan het rijden om de inschrijvings kosten te drukken.
sponsering is zeer moelijk dus daar beginnen we niet verder ,over je mag blij zijn dat er een aantal zijn voor de organisator.
1 ............
2 ............
3 ............
4 ............
enthousiaste toekomstige rijders zat
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten