michel uit berg schreef:zo te zien gaat het goed weer worden komend weekend, ziet er goed uit voor de toeschouwers maar erg jammer voor ons
Het is al 2 dagen strakke blauwe lucht en morgen ziet er ook naar uit dat het zo blijft.
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
michel uit berg schreef:zo te zien gaat het goed weer worden komend weekend, ziet er goed uit voor de toeschouwers maar erg jammer voor ons
Wim schreef:Jammer ook voor de toeschouwers Michel. Ik pas ervoor om alweer in de volle zon en in warme temperaturen te gaan wandelen en staan. Ik heb genoeg evenementen gedaan dit jaar in een te warme zon.
mastersevius schreef:Wim schreef:Jammer ook voor de toeschouwers Michel. Ik pas ervoor om alweer in de volle zon en in warme temperaturen te gaan wandelen en staan. Ik heb genoeg evenementen gedaan dit jaar in een te warme zon.
Nou last van de warmte zul je toch niet krijgenHet is nu al oktober eh
Ned rally schreef:Weet iemand waar zaterdag publieksinfo verkocht wordt?
Easygoing schreef:Ned rally schreef:Weet iemand waar zaterdag publieksinfo verkocht wordt?
Publieksinfo (= programmaboekje) wordt alleen bij het rallycentrum De Triangel verkocht in St. vith. Hier bevindt zich ook het serviceterrein. Boekjes worden ook verkocht bij de technische keuring op vrijdagavond in St. Vith.
Damian schreef:Hmm, compact flash kaartje gisteren kadoek gegaan, en vergeten nieuwe te halen.
Morgen maar hopen dat er ergens in de buurt een electro zaak zit die een kaartje verkoopt :/ Heb 1 gb liggen, kijken hoe ver ik kom
Heb er zin aan
Wim schreef:mastersevius schreef:Wim schreef:Andere edities van deze rally waren altijd gedeeltelijk in de sneeuw of in de regen, een wereld van verschil dus.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 11 gasten