East Belgian Rally 2010

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor heldern » za okt 09, 2010 11:39

Wim schreef:
briljant schreef:Blij dat we in Nederland Rallytiming hebben.
(gaat ook wel eens iets mis maar is altijd beter dan dit)

Helemaal mee eens. Deze resultatensite werkt hier zelfs helemaal niet. :shock:

Bij de vorige East Belgian Rally in 2008 en ook daarvoor werkte men met ris-timing, dat was toen wel goed.

Heb blijkbaar gemist waarom ten brinke er niet bij is weet iemand waarom?? of kijk ik er volkomen langs heen bij de tussen standen
heldern

Berichtdoor Easygoing » za okt 09, 2010 12:00

Wij lezen dat er opmerkingen en vragen zijn omtrent de sms-dienst en live-beelden en tracking bij de East Belgian Rally.
Het lijkt er misschien op dat de tijden wat op zich laten wachten. Maar als de tijden niet eerder binnenkomen bij de organisatie dan is het al lastig om ze ook op tijd te verwerken. Het ligt misschien aan het opstarten maar de tijden komen nu wel binnen en worden asap verwerkt.
Overigens is het zo dat de organisatie de tijdsregistratie helemaal zelf verzorgt en wij daar niets mee van doen hebben. De tijden worden ons ter beschikking gesteld voor de sms-dienst. Wil je de tijden een half uur eerder hebben dan kun je je gewoon aanmelden bij de sms-dienst.
Het tracken is nu te volgen, helaas -1 omdat Wouter Ploeg zijn auto 'geparkeerd' heeft. Het livebeeld van de 0-wagen valt af en toe weg i.v.m. de positie van de apparatuur in de auto. Maar daar wordt bij de volgende sevicebeurt verder aan gewerkt.
We wensen jullie een mooie rally toe, het weer werkt in ieder geval mee.
Mijn foto's staan op Rallykaart
Afbeelding
Easygoing

Berichtdoor ikkuh_18 » za okt 09, 2010 12:00

heldern schreef:
ikkuh_18 schreef:wees blij dat je iets hebt....

het is best irritant kan ik zeggen...
Je kunt als team zijnde geen tijden bekijken om te kijken waar je staat of je doet mee aan die kei dure sms dienst om de tijden te krijgen..

sorry wist niet dat jullie mee deden nogmaals sorry.Dan is het zeker lastig.Dacht dat mensen gewoon thuis het wouden volgen net als ik dan mag je blij zijn dat je iets hebt. succes nog vandaag.

ach je moet roeien met de riemen die je hebt...dus we weten wel weer het beste ervan te maken... in iedergeval smsje gestuurd naar de brigade @ east belgian dat we geen tijden kunnen sturen...
Zijn niet in levende lijve aanwezig @ east belgian maar wim rijd wel gewoon daar met lieke...
Maarten en ik wilde tijden kijken en doorsturen vanaf thuis maar helaas...
ikkuh_18

Berichtdoor Hein » za okt 09, 2010 12:03

Rallyteam ASG schreef:Waar is Weijs Jr. gebleven??

Out na KP 2 volgens zijn facebook ivm alle versnellingsbakolie er uit gelopen.
Be yourself, there are too many others
Hein

Berichtdoor ikkuh_18 » za okt 09, 2010 12:31

@ Arjan,

hoe ga je dat verantwoorden na deelnemers van het NK?
Je zegt....als je de tijden een half uurtje eerder wilt hebben dan moet je je aanmelden voor de sms dienst...
Rijders kunnen niet meer nagaan hoe ze ervoor staan in de wedstrijd... je moet je aanmelden voor een sms dienst...
met als resultaat dat je als je pech hebt de tijd op de volgende proef per sms ontvangt... = storing op intercom / afleiding...

Je weet totaal niet hoe je ervoor staat en dus ook niet of je moet versnellen of dat je rustig aan kan doen.
Ik vind het erg onhandig en nutteloos....en ik denk dat er nog vele het met mij eens zijn.

het heeft totaal geen toegevoegde waarde aan de timing van de sport. Het werkt alleen maar tegen.
ikkuh_18

Berichtdoor Jaccoooo » za okt 09, 2010 12:32

Jaccoooo schreef:
WILS SPORT schreef: En dan nog de evo's die achter een aantal historische starten. Normaal gezien zijn ze allemaal toch wel sneller dan de snelste historische auto's

we zullen zien of alle evo's voor Gunther Monnens eindigen :wink:

tot nu toe staat van de evo's die achter de historics starten alleen Erik Moree voor Monnens en wel 1 sec. 8)
Jaccoooo

Berichtdoor r199 » za okt 09, 2010 12:49

het heeft totaal geen toegevoegde waarde aan de timing van de sport. Het werkt alleen maar tegen.

Helemaal gelijk, maar aan de andere kant hoeft het ook helemaal niets aan de Rallysport toe te voegen daar is de dienst niet voor. die is er om de knip van rallykaart te spekken.
r199

Berichtdoor ikkuh_18 » za okt 09, 2010 12:51

ja maar hoe ga je dan als deelnemer je tijd in de gate houden? en dan moet je niet zeggen per sms want dat werkt gewoon niet :wink:
het zou een toevoegende waarde moeten zijn...alleen de toegevoegde waarde die rallytiming al had door steeds de tijden bij te werken...die word zo helemaal om zeep geholpen.
ikkuh_18

Berichtdoor r199 » za okt 09, 2010 12:54

Dat is niet het probleem van rallykaart, hihi.

En dan meld je je aan voor die #%^# sms dienst krijg je zekers aleen de top 10 en dus ook weer niet de Klasse waar je in rijd of die je wilt volgen 325i ofzo $#%^&%$

Wij willen rallytiming terug
Laatst bijgewerkt door r199 op za okt 09, 2010 12:58, in totaal 1 keer bewerkt.
r199

Berichtdoor whemink » za okt 09, 2010 12:56

Easygoing schreef:Het lijkt er misschien op dat de tijden wat op zich laten wachten. Maar als de tijden niet eerder binnenkomen bij de organisatie dan is het al lastig om ze ook op tijd te verwerken. Wil je de tijden een half uur eerder hebben dan kun je je gewoon aanmelden bij de sms-dienst.

Waardeloos. Er zijn al jaren en jaren (minimaal) twee hele goede tijdverwerkers actief bij de NK en BK rally's (RIS en rallytiming), en nu moet er zo nodig een nieuwe komen? Prima, als het goedkoper is en de service beter, in dat geval geen probleem. Maar iemand die zegt dat het late doorkomen van de tijden de schuld van de organisatie is maar in dezelfde post zegt dat het toch wel sneller kan. Ik begrijp het niet meer. En alleen een top 10 per SMS is toch ook niet wat ik wil zien om een rally te volgen.
whemink

Berichtdoor ikkuh_18 » za okt 09, 2010 12:56

neej oke maaar....als liefhebbers van de sport moeten ze ook in de gate hebben dat het gewoon niet echt klantvriendelijk is voor de deelnemers...
ikkuh_18

Berichtdoor r199 » za okt 09, 2010 13:00

Annab, Om het nu liefhebbers te noemen? vind ik wel heel ver gaan. Dan hadden ze de prut wel beter geregeld.
r199

Berichtdoor EVO VIII » za okt 09, 2010 13:03

Easygoing schreef:Wij lezen dat er opmerkingen en vragen zijn omtrent de sms-dienst en live-beelden en tracking bij de East Belgian Rally.
Het lijkt er misschien op dat de tijden wat op zich laten wachten. Maar als de tijden niet eerder binnenkomen bij de organisatie dan is het al lastig om ze ook op tijd te verwerken. Het ligt misschien aan het opstarten maar de tijden komen nu wel binnen en worden asap verwerkt.
Overigens is het zo dat de organisatie de tijdsregistratie helemaal zelf verzorgt en wij daar niets mee van doen hebben. De tijden worden ons ter beschikking gesteld voor de sms-dienst. Wil je de tijden een half uur eerder hebben dan kun je je gewoon aanmelden bij de sms-dienst.
Het tracken is nu te volgen, helaas -1 omdat Wouter Ploeg zijn auto 'geparkeerd' heeft. Het livebeeld van de 0-wagen valt af en toe weg i.v.m. de positie van de apparatuur in de auto. Maar daar wordt bij de volgende sevicebeurt verder aan gewerkt.
We wensen jullie een mooie rally toe, het weer werkt in ieder geval mee.

In een woord , waardeloos.

Er werkt totaal niets op de site laat staan dat mensen zich gaan aanmelden voor sms diensten.
Laat die tijdmeldingen maar gewoon over aan rallytiming dan zijn we dik tevreden en niet een derde party met winstgejag.
EVO VIII

Berichtdoor TurboCharged » za okt 09, 2010 13:15

Ik zie gert huzink niet in de uitslag terwijl hij wel stond ingeschreven
TurboCharged

Berichtdoor whemink » za okt 09, 2010 13:18

TurboCharged schreef:Ik zie gert huzink niet in de uitslag terwijl hij wel stond ingeschreven

Ah joh?
whemink

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden