CONRAD Euregio Rally en Twenterallysprint Hengelo 2010

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor Ruud_Enschede » vr okt 08, 2010 10:29

pedduhwick schreef:Ik zag dat de eerste WRC er ook al opstaat;

R. Kuipers - D. Kuipers Subaru WRC S14

Nou, laten we hopen dat als er 1 schaap over de dam is....

Maar even zonder gekheid, is het aannemelijk dat er nog wat WRC's gaan komen?? Denk aan Denis Kuipers, Wevers, etc??
Ruud_Enschede

Berichtdoor RobinV-Rally » vr okt 08, 2010 11:00

V loon huzink d jong v eldik bolhaar swaanen (vergeet ik iemand?) staan ingeschreven voor het NK, ik denk dat de meesten daarvan wel komen, misschien afhankelijk van de East belgian rally. Wevers, Dennis weet je maar nooit. Misschien nog iemand uit de VMM stal (t brinke, PvM zelf of Jr.) is hun achtertuin-rally. Gewoon rustig afwachten ;)
RobinV-Rally
Rallynieuws uit binnen en buitenland
www.robinv-web.nl
RobinV-Rally

Berichtdoor stefan » vr okt 08, 2010 11:09

Ruud_Enschede schreef:

Maar even zonder gekheid, is het aannemelijk dat er nog wat WRC's gaan komen?? Denk aan Denis Kuipers, Wevers, etc??

Dennis niet, die heeft zijn eigen WK-evenementen met de Fiesta, die komt niet(bron: Ipatec-racing.nl)
stefan

Berichtdoor stefan » vr okt 08, 2010 11:15

Wim schreef:
Ruud_Enschede schreef:Buitenproeven doen we altijd op de zaterdag en veel buitenbproeven gehad natuurlijk onlangs bij de Hellendoorn rally. Zondag vind ik het wel mooi op industrieterrein juist.
Veel actie en je ziet iedere auto een paar maal voorbij komen. En als klap op de vuurpijl nog de rallysprint erbij en de klassiekers!!

Druk is het inderdaad wel!!!

Sorry, maar wat vinden jullie Nederlanders nu zo super om op industrieterrein te rijden / te kijken? Er gaat toch niets boven een échte rallyproef.

ben ik wle met je eens, buitenproeven hebben iets meer, maar op het industrieterrein gebeurd bijna altijd wel wat, veel spectakel en inhaalacties. Komt mede doordat er ook 2(of meer?)) hairpins inzitten!
stefan

Berichtdoor tt » vr okt 08, 2010 15:09

wevers komt zeker omdat hij hellendoorn heeft gemist hij rijd waarschijnlijk in een auto van dennis kuipers want hij kan niet

dit is nog niet zeker!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
tt

Berichtdoor briljant » vr okt 08, 2010 16:43

Wim schreef:Sorry, maar wat vinden jullie Nederlanders nu zo super om op industrieterrein te rijden / te kijken? Er gaat toch niets boven een échte rallyproef.
Om te rijden heb ik veel liever een buiten proef!
Daar licht echt veel meer uitdaging.
Maar om af en toe eens tussen zoveel toeschouwers te rijden geeft ook een kick. Maar het lijkt i.d.d. meer op een brede kartbaan dan op een rallyproef
Bastiaan van Lingen
briljant

Berichtdoor Loabarg » vr okt 08, 2010 16:47

stefan schreef:
Ruud_Enschede schreef:

Dennis niet, die heeft zijn eigen WK-evenementen met de Fiesta, die komt niet(bron: Ipatec-racing.nl)

Het is inderdaad de echtgenote van René , Désire
Laatst bijgewerkt door Loabarg op vr okt 08, 2010 17:05, in totaal 1 keer bewerkt.
Loabarg

Berichtdoor ZZR Fan » vr okt 08, 2010 17:01

Loabarg schreef:
stefan schreef:
Ruud_Enschede schreef:

Het is inderdaad de echtgenote van René , Denise

Zullen we daar maar Desiree van maken?
Afbeelding
ZZR Fan

Berichtdoor GeertN » za okt 09, 2010 17:23

We hebben vandaag als bemanning van de 00-auto het routeboek nagereden om eventuele fouten op tijd op te sporen.
Wij wisten niet dat de organisatie zoveel aan de proeven had veranderd.
De proeven zijn bijna allemaal anders dan vorig jaar, en ze zijn er zeker niet gemakkelijker op geworden. Het wordt weer een mooie rally voor rijders met een groot hart, door de snelle en tricky proeven.
De complimenten aan de organisatie. :wink:

Geert Nijland en Roland Postma
bemanning 00-auto
GeertN

Berichtdoor gertveurink » za okt 09, 2010 19:24

RobinV-Rally schreef:V loon huzink d jong v eldik bolhaar swaanen (vergeet ik iemand?) staan ingeschreven voor het NK, ik denk dat de meesten daarvan wel komen, misschien afhankelijk van de East belgian rally. Wevers, Dennis weet je maar nooit. Misschien nog iemand uit de VMM stal (t brinke, PvM zelf of Jr.) is hun achtertuin-rally. Gewoon rustig afwachten ;)

Bij Van Eldik staat de Condroz ook op de kalender en die is volgens mij in hetzelfde weekend als de Conrad Euregio rally. Dus het is de vraag wat de voorkeur heeft Nederland of Belgie!
gertveurink

Berichtdoor Coow » za okt 09, 2010 20:43

Swaanen rijdt niet. Stond in zijn persbericht voor Hellendoorn. Zij hadden Hellendoorn als afsluiting van het seizoen.
Coow

Berichtdoor Ferdin » za okt 09, 2010 20:49

gertveurink schreef:
RobinV-Rally schreef:V loon huzink d jong v eldik bolhaar swaanen (vergeet ik iemand?) staan ingeschreven voor het NK, ik denk dat de meesten daarvan wel komen, misschien afhankelijk van de East belgian rally. Wevers, Dennis weet je maar nooit. Misschien nog iemand uit de VMM stal (t brinke, PvM zelf of Jr.) is hun achtertuin-rally. Gewoon rustig afwachten ;)

Bij Van Eldik staat de Condroz ook op de kalender en die is volgens mij in hetzelfde weekend als de Conrad Euregio rally. Dus het is de vraag wat de voorkeur heeft Nederland of Belgie!

Of Mark gaat weer naar Tenerife :?: :?: was vorig jaar ook rond die tijd.
Ferdin

Berichtdoor Sjeik1981 » zo okt 10, 2010 7:44

Hij is toch in de race voor het Nederlands kampioenschap, en niet meer voor het Belgisch. Dat lijkt me toch de reden om toch te proberen kampioen te worden, als het maar de titel van Nederland. Kan me voorstellen dat hij liever de kampioen van Belgie was geweest.

Maar goed, het zal wel een domper zijn, als Mark er niet zou zijn. Hij blijft toch altijd wel een van de smaaksmakers.
Sjeik1981

Berichtdoor Loabarg » zo okt 10, 2010 7:58

Sjeik1981 schreef:Hij is toch in de race voor het Nederlands kampioenschap, en niet meer voor het Belgisch. Dat lijkt me toch de reden om toch te proberen kampioen te worden, als het maar de titel van Nederland. Kan me voorstellen dat hij liever de kampioen van Belgie was geweest.

Maar goed, het zal wel een domper zijn, als Mark er niet zou zijn. Hij blijft toch altijd wel een van de smaaksmakers.

er speelde toch iets aan het begin van het seizoen ivm zijn inschrijving voor het Ned.kampioenschap of heb ik dat verkeerd?
Loabarg

Berichtdoor briljant » zo okt 10, 2010 9:31

Dat is al weer wat langer geleden Henny :roll:
Bastiaan van Lingen
briljant

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden