Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
uw official op stap schreef:Mazzo schreef:vanaf 15:30 uur Live rally !!!!
http://www.elsesports.cat/motorafons/html/directes/
Helaas ik lees net dat de beelden alleen beschikbaar zijn voor inwoners van spanje.........
Daar kom ik ook achter. hij doet het niet gauw maar weer terug naar becks dan
WILS SPORT schreef:Blijft wel belangrijk dat Hunt en Kangur morgen starten. (en finishen)
Sjeik1981 schreef:WILS SPORT schreef:Blijft wel belangrijk dat Hunt en Kangur morgen starten. (en finishen)
Ja, idd, ik blijft het toch gek vinden dat superrally systeem, Weijs kan morgen tweede worden en toch geen kampioen worden, ondanks het uitvallen van Burkart, want wanneer er morgen twee uitvallers zijn in JWRC dan schuift Burkart twee plaatsen op en is Weijs de pinuut, wordt Burkart 4e en Weijs 2e.
Richie schreef:Sjeik1981 schreef:WILS SPORT schreef:Blijft wel belangrijk dat Hunt en Kangur morgen starten. (en finishen)
Ja, idd, ik blijft het toch gek vinden dat superrally systeem, Weijs kan morgen tweede worden en toch geen kampioen worden, ondanks het uitvallen van Burkart, want wanneer er morgen twee uitvallers zijn in JWRC dan schuift Burkart twee plaatsen op en is Weijs de pinuut, wordt Burkart 4e en Weijs 2e.
Dan krijgt Weijs 18 punten en komt op 79 en Burkert krijgt 10 punten komt op 78. Dan is Weijs toch kampioen of zie ik dat verkeerd of leg ik verkeerd uit wat jij bedoelt
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 311 gasten